ساخت بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار استان گفت: بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در ۳ سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شد.

علی محمد روستا افزود: تعهد استان ظرف چهار سال ساخت ۴۷ هزار و ۸۸۷ واحد مسکن در بخش‌های مختلف است که بالغ بر چهار هزار واحد تاکنون تکمیل و افزون بر ۲۶ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن با پیشرفت ۶۲ درصد در حال ساخت است.

روستا با بیان اینکه ۷۳ هزار نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان است، بیان کرد: در هفته گذشته با حضور وزیر کشور یک هزار و ۳۸۸ واحد تحویل داده شد و کلنگ ۶۸۰ واحد به نام شهدای خدمت به زمین زده شد.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۶ هزار و ۲۵۰ قطعه زمین در قالب طرح فرزندآوری، اقشار ویژه و سایر حوزه‌ها به مردم اعطا شد.

وی گفت: در یاسوج مرکز استان با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم که چند قطعه به مساحت ۳۲ هکتار در اختیار راه و شهرسازی قرار گرفته که با تغییر کاربری این اراضی برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن استفاده شود.

روستا ابراز کرد: مشکلات متقاضیان در پرداخت تسهیلات و قرارداد بانک‌ها بود که همچنان به قوت خود باقی است که با توجه به وضعیت معیشتی ضعیف مردم استان امیدواریم بانک‌ها در این خصوص همکاری کنند که سه هزار واحد پروانه دار قرارداد آنها با بانک‌ها انجام گیرد.

وی تاکید کرد: یکی از اقدامات خوب دولت سیزدهم ساخت مسکن برای اقشار ضعیف و کم درآمد است که امیدواریم در دولت آینده نیز ساخت مسکن ادامه یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.