یورو ۲۰۲۴؛

اوکراین ۰ - ۰ بلژیک/ حذف بی رحمانه زرد‌ها و هدایت شیاطین سرخ به سمت تقابل با فرانسه

اوکراین و بلژیک در چارچوب مسابقات یورو ۲۰۲۴ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا زردپوشان اوکراینی از مسابقات حذف شوند.

در ادامه دیدار‌های هفته پایانی دور گروهی یورو ۲۰۲۴، امشب تیم‌های ملی بلژیک و اوکراین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این گروه از لحاظ شرایط تیم‌ها در هفته پایانی، عجیب‌ترین گروه یورو هم محسوب می‌شد و هر چهار تیم قبل از بازی آخر با یک برد و یک باخت، سه امتیازی بودند، اما بلژیک از لحاظ تفاضل گل در رتبه دوم قرار گرفته بود و اوکراین هم با تفاضل منفی ۲ در رتبه چهارم بود.

این دیدار به خصوص در نیمه دوم بسیار زیبا و سریع دنبال شد و اوکراین که با توجه به تساوی رومانی و اسلواکی در دیگر دیدار این گروه، برای فرار از حذف نیازمند پیروزی بود، فشار زیادی روی دروازه بلژیک ایجاد کرد. البته بلژیک هم برای صدرنشینی و فرار از بازی مقابل تیم ملی فرانسه در مرحله یک هشتم باید بازی را می‌برد به همین دلیل فقط دفاع نکرد و ضدحملات خطرناکی روی دروازه اوکراین ایجاد کرد که در نهایت تلاش هیچکدام نتیجه نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این گروه در پایان، هر چهار تیم چهار امتیازی شدند و اوکراین به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به سایرین، به شکل بی رحمانه‌ای حذف شد.

بلژیک با دوم شدن در گروه، به طرف سخت‌تر نمودار مرحله حذفی یورو ۲۰۲۴ رفت و در یک هشتم حالا باید با تیم قدرتمند فرانسه بازی کند و در صورت پیروزی احتمالا با پرتغال روبرو خواهد شد. مسیر بلژیک تا رسیدن به فینال بسیار سخت و تقریبا غیرممکن خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار