گلکسی A06، گوشی اقتصادی بعدی سامسونگ در بنچمارک‌ها رؤیت شد

رؤیت‌شدن گلکسی A06 در پایگاه داده بنچمارک‌ها، برخی مشخصات فنی از جمله تراشه این گوشی را فاش می‌کند.

شواهد جدیدی از حضور گلکسی A06 در آزمایشگاه‌های سامسونگ منتشر شده است. این گوشی اقتصادی در بنچمارک گیک‌بنچ ۴ رؤیت و روز گذشته نام آن در پایگاه داده Wi-Fi Alliance ثبت شد.

طبق اطلاعات گیک‌بنچ، گلکسی A06 با شماره مدل SM-A065F شناخته می‌شود که نشان می‌دهد این گوشی از 5G پشتیبانی نمی‌کند و فقط با شبکه LTE سازگاری دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ و رم ۴ گیگابایتی و پردازنده‌ای با کد MT6769V/CZ اشاره کرد که به‌احتمال زیاد همان مدیاتک Helio G85 است.

گلکسی A06 در معیار گیک‌بنچ ۴ از نظر عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به ترتیب امتیاز ۱۶۴۷ و ۵۳۳۸ را به‌دست آورده است.

اطلاعات وب‌سایت Wi-Fi Alliance نشان می‌دهد که گوشی سامسونگ مدل گلکسی A06 از دو سیم‌کارت همزمان و استاندارد‌های Wi-Fi ac/n/a/b/g پشتیبانی می‌کند.

احتمال معرفی چند نسخه از گلکسی A06 با رم و فضای ذخیره‌سازی متفاوت وجود دارد؛ بنابراین، رم ۴ گیگابایتی می‌تواند برای نسخه پایه این گوشی اقتصادی در نظر گرفته شده باشد. نسل قبلی این محصول، یعنی گلکسی A05، در اکتبر ۲۰۲۳ (مهر و آبان ۱۴۰۲) عرضه شد و انتظار می‌رود گلکسی A06 نیز امسال در بازه زمانی مشابهی در دسترس خریداران قرار گیرد.

قیمت گوشی اقتصادی گلکسی A06 سامسونگ هنوز مشخص نیست و انتظار داریم در آینده نزدیک جزئیات بیشتری دراین‌باره در دسترس قرار گیرد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار