نمایشگاه «الکامپ ۲۷» با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» آغاز به‌کار کرد

نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» امروز (شنبه، ۹ تیرماه) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به‌کار کرد.

 بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» صبح امروز (شنبه) با حضور وزیر ارتباطات و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۲ تیرماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

رویکرد بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) این است که بیش از گذشته از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود. بخش عمده‌ای از سرمایه در صنایع قدیمی‌تر هزینه شده و برگزاری این نمایشگاه بستری را فراهم می‌کند تا سرمایه‌گذاران بخشی از سرمایه خود را به سمت استارتاپ‌های جدید هدایت کنند.

الکامپ امسال از نظر کمّی، رشد فزاینده‌ای داشته و در فضایی بیش از ۵۰ هزار متر مربع برگزار می‌شود. الکام استارز، الکام پیچ، تینواستارز، توان‌تک، الکام‌تاکز جزو بخش‌های اصلی الکامپ ۲۷ هستند. همچنین این نمایشگاه در سالن‌های ۳۸ و «خلیج فارس» نمایشگاه میزبان نمایندگان کشور‌های خارجی خواهد بود. روسیه، کره جنوبی، آلمان، تایوان، سوریه، چین، پاکستان و ترکیه از جمله کشور‌های حاضر در این دوره از نمایشگاه هستند.

بیش از ۵۰۰ شرکت و تیم استارتاپی و ۹ پارک علم و فناوری در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۹ تير ۱۴۰۳
با این سرعت اینترنت باید هم نمایشگاه الکامپ افتتاح بشه!!!! مسولان این کشور هنوز متوجه نشدند که تاز فضای باز برای رشد و توسعه، فضای باز برای ارتباط با دنیا، فضای باز برای مبادلات بانکی و علمی و...با دنیا بوجود نیارند هیچ پیشرفت و توسعه ای صورت نخواهد گرفت...پیشرفت واقعی منظورمه نه پیشرفت روی کاغذ و اعداد و ارقام، پیشرفت واقعی یعنی چیزی که توی کف جامعه ملموس باشه
آخرین اخبار