اشرار تهران دستگیر شدند

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از اراذل و اوباش متواری که باعث بر هم زدن نظم عمومی شده بود، خبر داد.

 سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی قدرت نمایی و استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اراذل و اوباش سابقه دار در محله "نعمت آباد" تهران با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه این متهم شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضائی، در یک عملیات منسجم پلیسی متهم در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی با بیان اینکه این فرد با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم با حضور ماموران پلیس، قصد فرار از مخفیگاهش را داشت که با درایت ماموران و آمادگی آنان در یک عملیات پلیسی متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم کمری به همراه ۶ گلوله جنگی کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت شهروندان، ورود به عنف و درگیری با شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ نادری با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مقام قضایی معرفی شد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت توصیه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه عملیات مجرمانه که موجب برهم زدن نظم عمومی می‌شود بلافاصله با سامانه ۱۱۰ پلیس تماس بگیرند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۷:۲۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
سلام
سامانه ۱۱۰ هم یه پیرمرد چاقالو بعد یه ساعت رو موتور بفرسته بعدم بره... بعد طرف با چاقو مردمو بزنه دوباره یه پیرمرد رو موتور بفرستن بعدم بره... بعد مردم استشهاد حمع کنن بعد پلیس به طرف بگه مردم استشهاد جمع کردن بعد همون آدم نصف شب عربده بکشه فحش ناموس بده به اونایی که استشهاد جمع کردن... باور کنید خیلی نا رضایتی های مردم از همین شل بازی پلیس و قوه قضایی کند و بی توجهه... آدم های شرور راحت میگردن، بعد پلیس برای دستگیری عربده کش دنبال شاکی شخصیه... بابا عربده کشی یه جرم عمومیه یعنی چی که به مردم میگید از اراذل و اوباش شکایت شخصی کنن؟ یا قانون درستی نداریم توی برخورد با خونه های فساد یا درست اجرا نمیشه، یه کاری بکنید آخه
آخرین اخبار