جلیلی در شیراز:

۸ سال رشد اقتصادی کشور منفی شده بود

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی کار را در شرایطی تحویل گرفت که ۸ سال متوسط رشد اقتصادی کشور صفر و منفی شده بود.

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم شیراز با بیان اینکه در آستانه انتخاب بزرگ هستیم، اظهار کرد: خدا را سپاس می‌گویم که امروز در جمع شما مردم خونگرم استان فارس و عشایر عزیز قرار گرفتم.

او اضافه کرد: امروز در آستانه انتخاب بزرگ هستیم هنر مردم ایران این بوده که در دوران معاصر با انتخاب‌های بزرگ خود، دنیا را به شگفتی آورده است. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: انتخاب بزرگ مردم ما انقلاب اسلامی بود و اسلام را انتخاب کردند در دفاع مقدس مردم ما در برابر عروسکی مثل صدام ایستادند. در این سال‌ها دشمنان ما هر چه داشتند در برابر ما قرار دادند، اما مردم ما در برابر آن‌ها ایستادند.

جلیلی اضافه کرد: آخرین انتخاب بزرگ مردم ما ۳ سال قبل با انتخاب شهید رئیسی بود. شهید رئیسی کار را در شرایطی تحویل گرفت که ۸ سال متوسط رشد اقتصادی کشور صفر و منفی شده بود ما ۸ سال تاخیر تاریخی داشتیم بسیاری از سرمایه‌ها راکد مانده بود می‌خواستند با اتکا به برخی قدرت‌ها برخی مشکلات را به زعم خود حل کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: اگر کسی حوصله هم صحبتی با صاحبنظران را نداشته باشد چگونه می‌تواند جنبه‌های مختلف یک امر را در نظر بگیرد؟ اگر کسی بخواهد با کمترین تشر عقب نشینی کند چگونه می‌خداهد کشور را پیشرفت دهد؟ می‌گویند آمریکا پیچ تحریم را شل کرده می‌گوییم آقا ۹ ماه از دولت آن‌ها همزمان با شما بود حداقل کمی سیاست خارجی بلد باشید می‌گوییم آقا این فرد که الان سر کار است حتی یک تحریم ترامپ را لغو نکرده است بعد آن‌ها می‌گویند اگر فلانی چند ماه دیگر در فلان کشور بر سر کار بیاید، چه کنیم؟

سرمایه عظیم ما مردم هستند

جلیلی اضافه کرد: سرمایه عظیم ما مردم، دانشمندان، کشاورزان و دامداران هستند هر روستای ما باید یک سلول جهش کشور بشود نه تنها تحریم را خنثی می‌کنیم بلکه با همین ابزار اقتصادی کاری می‌کنیم که دشمن از تحریم کردن پشیمان شود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همین جوانان ما در جنگ مردانه ایستادند و کسی جرأت نمی‌کند نگاه چپ به ما کند این است عظمت ملت. حال سوال من این است ملتی که در سخت‌ترین عرصه مانند جنگ این موفقیت بزرگ را شکل می‌دهد در صنعت و کشاورزی و اقتصاد چنین موفقیتی را شکل دهد چه کسی می‌خواهد این بحث‌ها را مدیریت کند؟ امروز در یک انتخاب هستیم.

او گفت: استان فارس برایمان گویای بسیاری از هویت‌های تاریخی دینی و فرهنگی است و ما به هویت ملتمان افتخار می‌کنیم.

 قدرت امروز منطقه‌ای‌مان را به سطح جهانی برسانیم

جلیلی افزود: جوانان می‌توانند در عرصه‌های فناورانه افتخارات زیادی را کسب کنند و نه تنها موفق شوند بلکه قدرت کشور را در جهان ارتقا دهند خود غربی‌ها می‌گویند عرصه‌های «های تک» می‌تواند کشور‌ها را در سطح قدرت‌های جهانی قرار دهند امروز هم در کنگره‌های علمی اروپا مثل گذشته دنبال این هستند که پیشرفت‌های علمی را محدود کنند و اگر ما عقب بیفتیم ۴ سال که نه، چه بسا ۴۰ سال عقب بیفتیم باید در عرصه‌های مختلف فناورانه حضور پرقدرت داشته باشیم و قدرت امروز منطقه‌ای‌مان را به سطح جهانی برسانیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: خودشان گفتند نتیجه برجام تقریبا هیچ بود تولیدات هپکو شده تقریبا هیچ آن هم زمانی که قبل از دولت آن‌ها در سال هزار و ۸۰۰ دستگاه ماشین آلات تولید می‌کردند دوباره می‌خواهید رکود کارخانه‌ها را داشته باشید؟ می‌خواهید کشور را معطل چند کشور کنید؟ دنیا فقط ۳ قدرت نیست ۲۰۰ کشور است ما می‌خواهیم با همه دنیا تعامل داشته باشیم.

او ادامه داد: شهید رئیسی در سفر به سریلانکا نشان داد چگونه جوانان ما توانستند صادرات نیم میلیارد دلاری خدمات فنی مهندسی داشته باشند و برای کشور اشتغال و ارزآوری کنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر می‌گویید باید جهش کرد باید در برابر فساد بایستید ولی نباید کسی باشد که با اولین تشر، دست از مبازره با فساد بردارد مسیر ما حق است و ملت ما باید از آن انتفاع ببرد امروز در بزنگاه تاریخی هستیم آیا می‌خواهیم این مسیر را با نگاه جهش و استفاده از فرصت‌ها پیش ببریم و مسائل روزمره و آسیب‌ها را هم حل کنیم یا اینکه بهانه بیاوریم فلان توافق امضا نشد و نتوانستیم؟ باید فرصت‌ها را بشناسیم و اشراف داشته باشیم و با تک تک فرصت‌ها در مزارع کارگاه‌ها دانشگاه‌ها جلسه داشته باشد.

مردم در ایران تعیین کننده هستند 

جلیلی گفت: روز بعد از انتخاب رئیس جمهور، روز شروع عملیات برای جهش کشور خواهد بود نباید این فرصت را از دست بدهیم باید روز بعد از انتخابات به رأی مردم احترام گذاشت.

او تصریح کرد: همه مردم باید پای کار بیایند و در این حرکت بزرگ یک نقش پر شکوه ایفا کنند ترک، لر، عرب، بلوچ، کرد و فارس و شیعه و سنی. همه بدانند در این حرکت بزرگ سهیم هستند و نقش آفرینی جدی باید داشته باشند.

 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: امروز هیچ کس نمی‌تواند در دنیا جمهوریت نظام را زیر سوال ببرد و این یعنی مردم در ایران تعیین کننده هستند.

جلیلی بیان کرد: باید خود را باور کنیم، زیرا یک فرزند عشایر کرمانی، سردار سلیمانی با اتکا به انقلاب و ایمان تبدیل به کابوس آمریکا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
اقتصاد ورشکسته ، کسری بودجه زیاد ، شاخص بورس منفی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
رشد اقتصادی منفی دلار 27 تومن گوشت100 تومن فیلترینگ کمتر گشت ارشاد کمتر رشد اقتصادی 1000 درصد و دلار 60 تومن گوشت یک میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۷ تير ۱۴۰۳
اصلا نگران نباش / قول میدم بهر شکل که شده رئیس جمهور میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
فقط قول بده که اگر این دوره هم رای نیاوردی دیگه تا آخر عمرت جایی کاندید نشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
فقط بود وووووو شد اگه بود ؟اگه شد ؟چرا بود ؟چرا شد ؟کوووووووو خودت چی کار کردی ؟چی داری ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
شک نکنید آقای جلیلی رئیس جمهور میشود. اگر قالیباف بره کناره که دور اول حتما کار به نفع جلیلی پیش میره اگرم حرف گوش نده قالیباف و بمونه در دور دوم جلیلی انتخاب میشود. شک نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۷ تير ۱۴۰۳
واقعا جالبه انگار دولت جدبد میخواد از دولت روحانی ،دولت را تحویل بگیره ،خجالت بکش مردک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۷ تير ۱۴۰۳
برای نیامدن دزدها و رانتخوارهایی مثل جهانگیری ،زنگنه، آخوندی ،نعمت زاده ،روحانی و.... رای ما فقط دکتر جلیلی ❤️❤️❤️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۷ تير ۱۴۰۳
انشاالله همه در انتخابات مشارکت داشته باشید و به آقای جلیلی رأی بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۰۷ تير ۱۴۰۳
یه سنگ انداز و چوب لای چرخی مثل تو برای هر ضربه اقتصادی کافیست.مملکت ۴ تا مثل تو داشته باشه نیازی به دشمن نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
فکر کنم بعد از چهل سال وقت اون رسبده که از شعارهای عجیب و احساسی نطر دادن پرهیز کنیم . من می گویم آقای پزشکیان برای ریاست جمهوری مناسب نیست . دلیل دارم اولا ایشان تابه امروز کار اجرایی نکردند نماینده مجلس بودند و قانون گذار . کار اجرایی تو مملکت ما خیلی دشواره هزار سلیقه مختلف توقع نمایندگان مجلس پروژه های نیمه تمام و مسکوت مانده احزاب و اونهمه خط ونشون کشیدنها . اینهاست که کار اجرایی را سخت می کنه . باید کسی باسه که کار اجرایی کرده باشه و اشنایی داشته باشه . دوما وقتی آقای روحانی از او حمایت می کنه صد در صد توقع داره که از وزرایش درکابینه پزشکیان وزیرباشند و اینجاست که کاربرای پزشکیان دشوار می شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
نه این آقای سید ابراهیم رییسی خدا بیامرز کار اجرایی کرده بودند ریس جمهور شدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
بالاخره یه حرفی زد ۴۵سال رشد اقتصادی افغانستان هم بهتر از ماست دیگه یه چیز دیگه بگو
Germany
ناشناس
۲۳:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تبریز خرم آباد مشهد ساری وبابل ازپزشکیان گل کاشتند رای ما پزشکیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
من به شماها اعتماد ندارم رای نمیدم
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۲۳:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شعارهای بیخود نده اگر انصراف ندهید همه تان بازنده آید فردای انتخابات پشیمان خواهید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
بکش کنارقالیباف بیاد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
زباله سوزی تو منطقه ۲۲ چیتگر تا کی ادامه داره ؟ یک شب در میان مرکز زباله چیتگر شبونه زباله میسوزونه .پدر مردم در اومد
Germany
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
آقا اکثر دوستان به افراد تند رو رای نمیدهند جلیلی و قالیباف اکثرا مردم به دکتر پزشکیان رای خواهند داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
فکر می کنم خیلی با اقتدار باشند و فقط به فکر ایران و ایرانی باشند . پرتلاش برای اینکه ایرانی سر بلند داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۲۲:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دیگر بس است وقت انصرافهاست جلیلی قاضی زاده زاکانی باید انصراف دهند گول نظر سنجیها را نخورید اگر انصراف ندهید همه بازنده آمد با دستهای خودشان پزشکیان را به پاستور میبرند گول مشاورین را نخورید همه تان بازنده هستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
حتما برنامه هات رفع فیلتر اینترنت و دادن یارانه و اینجور چیزهای کوچولو است .اون هم وقتی سرکار اومدی هو تو توتو دیگه کار دیگه نمیتونی بکنی .اون رفع فیلتر اینترنت هم دست یه کس دیگه است که شما رئیس جمهورها هم نمیتونید گار کنید پس وعده ندین و سرکار نذارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
به نظرم رفراندوم آگاهی و سواد می خواد انتخاب رو بسپارید به اهل فن.نامزد تخصصش به کارش مربوط باشه.هرکی ازراه نیاد بگه منم منم.اینها تاحالا کجا بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
جلیلی =تصویب قطعنامه پشت قطعنامه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
سلام وقت بخیر اگه نیروهای انقلاب اتلاف نکنند مردم سرگردان می شوند .
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۱:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : هر چه سریعتر باید دکتر زاکانی و دکتر قالیباف و دکتر سعید جلیلی و دکتر سید قاضی زاده هاشمی تصمیم ایثار گرانه بگیرند و به نفع آقای دکتر سعید جلیلی یا آقای دکتر قالیباف کناره گیری خود را به نفع یکی از این دو نفر اعلام کنند خود این دونفر هم باید به نفع یکی از همدیگر ایثارگران کناره گیری کنند تا رای حداکثری بیاورند پیروز انتخابات شوند کار به جای حساس کشیده شده و امکان پیروزی دکتر پزشکیان از جبهه اصلاح‌طلبان دولت سوم روحانی ظریف بالا گرفته دست دست نکنید یه یا علی علیه السلام مددی بگویید ایثارگرانه به نفع یکی از این دو نفر دکتر جلیلی و یا دکتر قالیباف همگیتون کنارگیری کنید و به ملت هم بگویید که به نفع کدامشان کناره گیری کردید وقت تنگ است بجنبید . والسلام و صلوات التماس دعا اخبار باشگاه خبرنگاران جوان این پیام رو اعلام کنید به ستادهای انتخاباتی این عزیزان . با تشکر اجرتان به مولا علی علیه السلام . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
برنامه مناظره شما برنامه مدیریت شده ایی بود، که نتیجه نهایی این نمایش، ازبالا وازقبل مشخص بود
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۲۰:۱۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
یادم هست در دوره همین روحانی که گروهی چشم دیدنش رو ندارن مدام در هر تریبونی که به دست میارن تخریبش میکنن گوشت کیلویی ۱۰۰تومن بود مرغ ۵۰ تومن ماشین صفر تبیا از نمایندگی گرفتم ۲۸ میلیون خواهرم خونه ۵۰ متری گرفت ۵۰۰ میلیون در یه منطقه مناسب هر سال یکی دوبار مسافرت شمال میرفتم تازه اینهایی که نوشتم برای دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی بود در عرض سه سال قیمت همه اینهایی که گفتم نه دو برابر بلکه ده برابر شد نمیخوام از کاندیدای خاصی حمایت کنم چون فکر میکنم‌ همشون در عملکرد مثل هم هستن فقط نمیدونم فاز بعضیها چی هست که میگن روحانی در هشت سال ریاست جمهوری اقتصاد کشوررو ویران کردی باید اجازه بدیم مردم خودشون اوضاع رو قضاوت کنن و اینقدر سعی نکنیم به زور شعار و تهمت مردم رو قانع کنیم که دارن راجع به امور مملکت اشتباه میکنندانتظار تفکر از ملت تفهیم ایران
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۹:۵۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : هر چه سریعتر باید دکتر زاکانی و دکتر قالیباف و دکتر سعید جلیلی و دکتر سید قاضی زاده هاشمی تصمیم ایثار گرانه بگیرند و به نفع آقای دکتر سعید جلیلی یا آقای دکتر قالیباف کناره گیری خود را به نفع یکی از این دو نفر اعلام کنند خود این دونفر هم باید به نفع یکی از همدیگر ایثارگران کناره گیری کنند تا رای حداکثری بیاورند پیروز انتخابات شوند کار به جای حساس کشیده شده و امکان پیروزی دکتر پزشکیان از جبهه اصلاح‌طلبان دولت سوم روحانی ظریف بالا گرفته دست دست نکنید یه یا علی علیه السلام مددی بگویید ایثارگرانه به نفع یکی از این دو نفر دکتر جلیلی و یا دکتر قالیباف همگیتون کنارگیری کنید و به ملت هم بگویید که به نفع کدامشان کناره گیری کردید وقت تنگ است بجنبید . والسلام و صلوات التماس دعا اخبار باشگاه خبرنگاران جوان این پیام رو اعلام کنید با تشکر اجرتان به مولا علی علیه السلام . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
رای ما دکتر جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تو نامزد ریاست جمهوری هستی یا مدافع رییس جمهور قبلی؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
من با اینکه دوست دارم آقای پزشکیان وتیم ظریف برنده بشه ولی ازخدا میخوام دارو دسته قالیباف و جلیلی پیروز بشه وگرنه بنزین ۲۰هزارتومانی و ....و.....دلار ۱۰۰هزارتومانی ووووو....فقط برای خراب کردن اصلاحات درپیش هست
Iran (Islamic Republic of)
دروغ بزرگ
۱۹:۳۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
سلام. مردم پزشکیان تو متینگها می گوید به مردم دروغ نخواهم گفت چندین بار گفته من با کابینه روحانی کاری ندارم کل کابینه روحانی اوستاد پزشکیان است خودش هم رفته پیش روحانی کلیدها بگیرد مگر این دروغ نیست مردم چی حساب کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
همه اینها مسيول بودند نتیجه اش شده وضعیت تورم کمرشکن اینها قرار است چه کارمثبتی صورت دهند دورقبل هم تمام کاندیداها مسئول شدند اقتصاد را کلی ویران کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
برنامه ها که بیشتر شبیه بیانیه بود، حالا غیراز پزشکیان و پورمحمدی بقیه خصوصا آقای جلیلی دستی بر آتش داشتند اما این دو محترم چطور در بک بازه زمانی کوتاه و بدون هیچ پبش زمینه و آمادگی ذهنی صاحب برنامه شدند. اصلاح طلبان در خواب هم نمیدیدند روزی دوباره فرصت بازی با مقدرات زندگی مردم را پیدا کنند.
Iran (Islamic Republic of)
حامی جلیلی
۱۷:۴۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
? طبق اطلاعات واصله قرار است عملیات بزرگ رسانه ای با هدف خارج کردن دکتر جلیلی از عرصه رقابت ها آغاز گردد.

?ضمن تکذیب هر خبر و شایعه‌ای مبنی بر انصراف ایشان و با تاکید بر هوشیاری تمام حامیان، ان‌شاءالله به زودی جشن پیروزی جبهه‌ی انقلاب را برگزار خواهیم کرد مردم عزیز ایران مراقب شایعه باشید رای ما جلیلی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
فقط جلیلی چرا؟
پرونده پاک
گذشته عالی
پیشبینی صحیح
آشنایی با مردم تمام ایران حتی کوچکترین روستا
دارای برنامه عالی
با تقوا
بدون زدوبند
بدون دورغ
بدون وعده بی دلیلی
پس فقط جلیل____ی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
راهی هست اونم اینه که میگن ببینید دشمن رو چه کسی آتیش میریزه و از چه کسی حمایت میکنه . حالا این وظیفه شما که چه کسی رو انتخاب کنید بروید و کسی که دشمن حامیش هست رو با یک خداحافظی تکلیفش رو مشخص کنید و اونی که زیر آتیش دشمن داره دست و پا میزنه بهش رای بدید
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۷:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
جدی میفرمایید؟?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
❤️ام را بدست دکتر پزشکیان میسپارم تا آنرا در صورت صلاحدید از وسط با تیغ جراحی نصف کند به کارش و تخصص او اعتقاد او ایمان دارم میدانم مرد با خدا و پیرو رهبر و مداواگر رزمندگان و رهرو شهدا هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
هیچکدام در سطح ریاست جمهوری نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ایران قدرتمند قوی
۱۷:۰۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
رای ما جلیلی هست ن تنها اصلح هستن بلکه باید راه رئیسی عزیز ادامه داشته باشه اقصاد ایران هم می توانن درست کنن ماباید از ظرفیت داخلی به طورهوشمندانه استفاده کنیم وابسته به امریکا غرب نباشیم باارزوی موفقیت ایران عزیزمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
چرا در مناظره‌های رودرو نگفتند چرا بچه‌های مدیران انقلابی به خارج تشریف میبرند دانشگاههای تهران حیات خلوت آنها هست راضی نمی‌شوند هی گله گله با پول بیت المال تشریف میبرند از ترکیه گرفته سویس و کانادا ووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
امروز روحانی رسما از پزشکیان حمایت کرد. یعنی چی ؟ یعنی پیروزی پزشکیان مساوی با رفتن به قعر عصر حجر یعنی نابودی تمامی سرمایه های تازه احیا شده یعنی فلاکت و بدبختی و دوباره خوار وذلیلی بین کشورها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شکر خدا تو این سه سال خیلی ارزونی شد رانتخواران و مفسدان اجازه نمیدهند کسی برای مردم کاری بکند مگر اول جنگی با مفسدان کنید نمونه بارزش شهید خدمت شهید رئسی عزیز شب و روز تلاش کرد دیپلماسی و روابط با جهان را دگرگون کردند نفت به بالاترین رقم فروش رساند متاسفانه شیرینی زحمت ایشان بکام مردم نرسید تورم چهل پنجاه درصد کمر مردم را شکست اول باید غول مفسدان و بانکداری فاسد را اصلاح کنیم تا دم از عدالت بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دولت درسایه مثل کنارکودنشستن است،سه سال دولت دست شمابودگوشت ۱۷۹شده ۸۰۰سکه ۴۰میلیون،شکر۵۰هزارتومن دلاربالای ۶۰هزارتومن،خریدماشین خونه شده رویا برای مردم،بازم بگم،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
سنگ پا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
زمین برین هوا برین ندونین تا کجابرین رای ما جلیلی عزیزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تو که راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
متولد۷۵
۱۵:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
میشه بگید شما تا الان برای مردم مظلوم ایران چیکارکردید دولت شهید رییسی چیکار کرد تو این ۳ سال دلار ۳۰ تومنی شد ۶۰ پراید شد ۳۰۰ میلیون دولت اصولگرا برای ریاست جمهوری خوب نیست دولت اصلاح طلب یکم به فکر مردمه منه جوون دیگه هیچ امیدی ندارم کا این وضع درست بشه

#من رای نخواهم داد
Finland
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
این ۳ سال که عالی بود عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
آقای جلیلی
من ب شما رای میدم

ولی انتظار دارم دولت و ادارات و سازمانهای دولتی و کوچکتر کنین

و کارمندان دولتی ک بیش از ۹۰ درصد اضافی و استخدامی پارتی بازی هستند ، اخراج کنین با سوق دادن ب شرکتهای دانش بنیان تولیدی یا اعطای وام خود اشتغالی

با وجود هوشمند سازی و شفاف سازی دیگه نیازی ب این همه کارمند نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
وجود تو بیشرف مانع رشد اقتصادی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
آقای دولت در سایه میشه بفرمائید در ۳ سال چطوری دلار از ۳۰ هزار تومان شد ۶۰ هزار و سکه شد ۴۰ میلیون و مسکن اینقدر بالا رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
همانطور که در دولت روحانی از 3 تومن شد 30 تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
با حضور دوستان آقای خاتمی و روحانی و پزشکیان در اتاق بارزگانی ایران که زندگی مردم رو گروگان گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
سقوط اقتصاد و بورس را هم اضافه کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
و بورس 60 درصد ریزش کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
اقتصاد و موتور محرکه ی آن یعنی بورس را هم نابود کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
چهار سال بعدی بهتون نشون میدتد که سه سال قبل روزگار خوبتون بوده تازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
حقوق کارگر هم نسبت به سال 1400 3 برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
روحانی وقتی داشتم میرفت دستور داده بود خزانه رو خالی کنن .سندش هم هست خب با خزانه خالی از ارز چطوری میشه جلوی افزایش قیمت ارز رو گرفت ؟؟ اگه میشه بگینن تا ماا هم بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۹:۵۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
من بهت میگم همان جوری که در دولت روحانی دلار از ۲۵۰۰ رفت به ۳۰۰۰۰ تومن یعنی ده برابر شد اون موقع باید اعتراض می کردی افساد طلب
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۲۰:۱۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
روحانی دلار ۲۵۰۰ تومانی رو ۳۰۰۰۰ تومان کرد یعنی بیشتر از ده برابر حالا دلار ۳۰هزار تومانی اگر میشد ۴۰۰هزار تومان تازه دولت رئیسی مثل دولت روحانی عمل کرده بود ولی شما اعتراض داری چرا دلار شده ۶۰هزار تومان؟ البته که دلار الان ۶۰هزار تومان نیست و کمتره هرچند همین مقدار هم زیاده ولی باید توجه کنی که دولت رییسی چقدر زحمت کشیده تا دلار دوبرابر نشه و حدود ۴۰ هزار تا ۵۰ هزار نگه داشته دادت رو باید سر دولتی بکشی که دلار رو ۱۳ برابر کرد اگر دولت پزشکیان بیاد سر کار دلار قطعا به ۵۰۰ هزار تومان هم میرسه مسکن هم قیمتش بالاست چون هشت سال دولت روحانی هیچی مسکن نساخت و بار افتاد رو دوش دولت رییسی
کاندید اصلح آقای دکتر جلیلی هستن بقیه افراد برنامه ندارن گول شعار دادن رو نخوریم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شما میتونی بگی تو ۴ سال چطوری دلار از ۳۰۰۰ تومن شد ۳۰۰۰۰ تومن؟!
۲۴ سال دولت دست همفکران شما اصلاحاتچیا بوده انتظار دارید تو کمتر از سه سال همه مشکلات حل بشه؟!
به فاجعه اصلاحات برنمیگردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
همانطور که از ۳۰۰۰تومان شد۳۳هرار تومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
همونطوری که از ۳۰۰۰ تومن رسید به سی هزار تومن تو دولت روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دقیقا مثل دولت روحانی که دلار را از 3هزار به 30. هزار رسوند‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۳
حتماً حزب رقیب یعنی اصلاح طلب مانع تراشی می‌کرده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۳:۴۷ ۰۷ تير ۱۴۰۳
باقر حرف بزنه از سند بالاتره به او رای بدین.تا حالو باقر حرفِ رو زمین مونده نداره.شهردار که بود یا توی پلیس ، نفس میکشیدی از کارایه حساب شده اش خودش پای کار بود در میدان بود.بقیه کار نکِردن فقط حرف زدن.البت زاکانیوم کم کار نِکِردِه اَموو اِقبُل نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
ایا کسی هست که این وعده ها و برنامه ها رو باور کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
بله زیادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
چرا از روحانی سوئال نمیکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
بقیه اش مثبت بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
بله

این رو آمارهای بانک جهانی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
۸ سال بدبختی بود بعدش رئیسی شیب تورم رو از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد رسوند حیف که نموند برامون ولی ان شاءالله جلیلی رای میدیم راهش ادامه بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۰۷ تير ۱۴۰۳
بله مثبت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
آقای جلیلی شما میگید باید دولت رو کوچک کنیم یعنی چی؟پس برنامه ای برای جوانان تحصیل کرده ندارید؟اگه برای جوانان تحصیل کرده برنامه وآزمون واستخدامی دارید بگید لطفا قبل اینکه دیر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دوست عزیز برای جوانان گفتند شرکت های دانش بنیان و هوش مصنوعی و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شرکت های دانش بنیان که درآمدش از کارمندی دولت بسیار بسیار بالاتر هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
یک زمانی نانو بود حالا شده هوش مصنوعی کلا دنبال یک لغت قلمبه میگردن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۳۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دولت کوچک بشه یعنی واگذاری خیلی از قسمت ها دست ملت و چابک شدن دولت و ناظر شدن دولت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شما جوان عزیز کمی خرمالو بخور و برو دنبال کار. همش نشستی تو خونه بابا و مامان برات حاضر کردن خوردی. الان هم طلبکاری از دولت.
یه هنر یاد بگیر ازش پول دربیار.
بچه لوس،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
رای ما فقط دکتر جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
یه جایی واقعا تشخیص فرد اصلح سخت میشه اما بهتون بگم یه راهی هست اونم اینه که میگن ببینید دشمن رو چه کسی آتیش میریزه و از چه کسی حمایت میکنه . حالا این وظیفه شما که چه کسی رو انتخاب کنید بروید و کسی که دشمن حامیش هست رو با یک خداحافظی تکلیفش رو مشخص کنید و اونی که زیر آتیش دشمن داره دست و پا میزنه بهش رای بدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
تو که وجود دولت سایه را منکر میشدی.چی شد یه دفعه وا دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
کی منکر شد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
بگو دولت سایه چی بود و چجوری وا داد
اونوقت معلوم بشه که چجوری وا می دی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شما اصلا مناظره ها رو میدیدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
فقط جلیلی،با برنامه و کارآمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
عزیزترین

خالص ترین

بی هوا ترین
Iran (Islamic Republic of)
یک فرصت یک جهش
۱۳:۴۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
من دوستانم از جلیلی زاکانی قاضی زاده هاشمی قالیباف حمایت میکنیم رای ما به این چهار شخصیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
انشالله هر چهارتا رئیس‌جمهور میشود آرزوی شما و دوستانت. بر آورده میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۶ تير ۱۴۰۳
آقای جلیلی شما تحلیل و بررسی و پیش بینی می کنید ولی همبشه اشتباه می کنید و خسارت می زنید به مردم ایران. مگر بعد از مدتی نمی بینید که تحلیل ها و پیش بینی هاتون اشتباه از آب در می آید چرا ادامه می دهید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
اره مثل برجام موفق کارشناسی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۶ تير ۱۴۰۳
پیش بینی ایشون در مورد برجام دقیقا به وقوع پیوست و هیچ تحریمی لغو نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
چه تحلیل اشتباهی دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
جلیلی توی همه چی اشتباه کرده و جلوی پیشرفت رو گرفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
کسانیکه رای منفی میدن و علیه جلیلی پیام میدن یا آگاهی کامل ندارندواقعا نمیدونن یا خائنین نظام هستند. اگر نمیدانند خدا هدایتشون کنه اگه خائنن که خدا ذلیلشون کنه. والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شعری که نادرشاه افشار قبل از حمله به عثمانی و بیرون کردنش از ایران به پادشاه عثمانی نوشت :
چو خورشید صبح نمایان شود
ستاره ز پیشش گریزان شود
عقاب شکاری نترسد ز بوم
دو مرد خراسان(جلیلی و قالیباف) دو صد مرد روم(دار و دسته ی روحانی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
یکی مست و یکی دیوانه ما را که برد خانه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
یه اشتباهی کردم در شعر ، خورشید سعادت درسته
و اینکه امروز در خراسان همزمان با سفر جلیلی و قالیباف به مشهد دوتا همای سعادت کنار هم دیده شده
دار دسته ی روحانی بای بای :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
شما اگر کار درست کن بودی گوشت کیلویی هشتصدهزار تومان نمی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
اگه دولت روحانی ادامه پیدا کرده بود نون خالی هم نداشتیم همه خزانه رو خالی کرده بودن.حالا رئیسی شیب تورم رو از ۶۰ به ۴۰ رسوند حیف که نموند
ان شاءالله با جلیلی ادامه پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
چه ربطی به جلیلی داشت
اینجوری باشه پزشکیان باید درست می کرد یا پورمحمدی چون دوتاشون تو گشور مسیول بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۷ تير ۱۴۰۳
دولت سوم روحانی یعنی گرانتر شدن مسکن خودرو و ارز این تجربه سی و دو سال از عمر گرانبهای ملت ایران است مردم به داد خودتان برسید کار را بدست یاوران و سربازان نتانیاهو نسپارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
مردم ایران از ابتدای انقلاب درگیر مسائل کشور بودند و هستند بنابراین درک درستی از شرایط اقتصادی و اجتماعی و سیاسی کشور دارند لذا صحبت های سطحی از مقایسه این دولت فعلی با دولت قبلی و رشد یا رکود اقتصادی و.... صحیح نمیباشد. ما الان فقط به اتحاد و همدلی نیاز داریم نه اختلاف های جناحی و سلایق شخصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
متاسفانه اگر کسی خارج از احزاب بیاید رای نمی آورد
ولی در میان همین احزاب کسانی هستند که فراتر از حزبند مثل سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
با وجود تو میره تو ۱۶ سال
Iran (Islamic Republic of)
امیر کبیر
۱۳:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
با دولت سوم و چهارم روحانی ام میشه ۱۶ سال پس فرقی نمیکنه
معلومه فقط قصدتون رسیدن به قدرته،اصلاح طلب(غرب زده)حالا به هر قیمتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۳
دولت جلیلی= دولت متورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
پزشکیان یعنی دولت ذلیلی و بدبختی روحانی برگرده
نه به دولت سوم روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
در مورد قرارداد کرسنت و دلیل مخالفت شما با آن و ضرر سه میلیارد دلاری به تبع آن شفاف سازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۳
توضیح که دادند . ایشون وقتی دیدند زنگنه داره فساد می‌کنه جلوی قرارداد رو گرفتند همین . دار و دسته روحانی به جای محکوم کردن زنگنه برای اینکه آبروشون نره تقصیر رو انداختند گردن جلیلی چون نمی‌تونستند گند زنگنه رو جمع کنند. پزشکیان تو مناظره با پررویی گفت حالا یه نفر هم یه اشتباهی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
فقط بود بود شد که تو‌چی داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
برنامه

کارامدی

پشتکار

پاک دستی

فساد ستیزی

و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۶ تير ۱۴۰۳
جلیلی همه چی داره برنامه کامل ، اطلاع کامل، توان کامل ، از همه مهم تر استقلال کامل منتظر ترامپ و بایدن هم نیست تا برنامه بچیند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
علتش وجود امثالی جون جلیلی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
ما رئیس جمهور مردمی مثل جلیلی میخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ تير ۱۴۰۳
این سئوال روازهمفکران آقای پزشکیان بپرسید که مسئولیت داشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۶ تير ۱۴۰۳
به امید پیروزی...

ما میخوایم یک معلم زاده رییس جمهور باشه نه یک اقا زاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۶ تير ۱۴۰۳
برای ما فرقی نداره کی رئیس جمهور بشه فقط منافع خودش و گروهش رو به منافع مردم ترجیح نده و جلوی مردم سنگ نندازه