شهرستان لامرد اماده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار لامرد گفت: شهرستان لامرد مانند تمامی شهرستان‌های دیگر در سراسر کشور با توجه به ابلاغیه ستاد انتخابات کشور تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری را فراهم کرده است.

احمد خضری گفت: در این دوره از انتخابات ۷۳ هزار نفر در شهرستان لامرد واجد شرایط هستند که رای‌های خود را در ۸۴ شعبه که ۵۰ شعبه ان روستایی و ۳۴ شعبه ان شهری است به صندوق می‌ریزند.

او در ادامه با اشاره به ۱۶۰۰ رای اولی واجد شرایط در شهرستان لامرد گفت: در این دوره همانند دوره‌های گذشته برنامه‌های ویژه تبلیغی و تبیینی برای رای اولی‌ها در شهرستان لامرد تدارک دیده شده است.

فرماندار لامرد در پایان گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند این انتخابات در کشور یکی از انتخابات‌های پر دستاورد برای جمهوری اسلامی خواهد بود که امیدواریم مردم با انتخاب فرد اصلح به پیشرفت کشور عزیزمان ایران کمک کنند.

گفتنی است در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک به ۷۰ درصد مردم شهرستان لامرد در انتخابات شرکت کردند و پیش‌بینی می‌شود میزان مشارکت مردم شهرستان در این دوره از انتخابات، نسبت به انتخابات دوره قبل افزایش داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.