فرماندار ویژه لارستان خبر داد؛

تعیین ۱۰۶ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در لارستان

فرماندار ویژه لارستان گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۰۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لارستان برگزار می‌شود.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان در یازدهمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان، با اشاره به اینکه ۱۰۶ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۸۱ شعبه ثابت و ۲۵ شعبه سیار است.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: از مجموع شعب اخذ رای در این شهرستان؛ شهر لار ۴۴ شعبه، شامل ۴۲ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیار، شهر‌ها و روستا‌های بخش مرکزی ۲۶ شعبه، شامل ۱۶ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار، بخش بیرم ۱۲ شعبه، شامل ۷ شعبه ثابت و ۵ شعبه سیار، بخش صحرای باغ ۱۰ شعبه، شامل ۴ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار و بخش بنارویه ۱۴ شعبه، شامل ۱۲ شعبه ثابت و ۲ شعبه سیارپیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات لارستان افزود: تعداد ۵۵۰ خودرو برای انجام انتخابات در این حوزه انتخابیه به کار گرفته می‌شود.

او بیان کرد: نزدیک به ۳ هزار نفر از نیرو‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی، انتظامی، امنیتی، قضایی، پشتیبانی و تدارکاتی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.
فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد: همه دست اندرکاران امر انتخابات، آموزش‌های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و در آمادگی کامل به سر می‌برند.

او تصریح کرد: همه شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه ۸ تیر در حوزه انتخابیه لارستان مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات صورت گرفته است.

دهقان بیان کرد: اقدامات لازم برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای دراین حوزه انتخابیه به عمل آمده است و در وضعیت کاملا خوبی قرار داریم.

لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.