پاسخگویی به بیش از ۸۹ هزار تماس مردمی در مرکز امداد مکانیزه شیراز

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس از پاسخگویی به ۸۹ هزار و ۷۳۵ تماس در مرکز امداد مکانیزه کلانشهر شیراز طی سال گذشته خبر داد.

وحید بهفر، سرپرست شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه سامانه امداد مکانیزه ۱۹۴ گاز، سامانه‌ای نرم افزاری است که به منظور مدیریت الکترونیکی حوادث و اتفاقات ناشی ازگاز طبیعی راه اندازی گردیده است، گفت: مهم‌ترین عملکرد این سامانه برنامه ریزی حضور بموقع امدادرسانان در محل وقوع حادثه یا تأسیسات نیازمند تعمیرات است.

او با اشاره به اینکه تماس‌های دریافتی مرکز امداد مکانیزه به دو گروه عملیاتی و غیر عملیاتی تقسیم می‌شود، تصریح کرد: نحوه پاسخگویی بدین صورت است که هر فردی طی تماس با این مرکز، بر اساس ضرورت و نوع سؤال و مشکل خود در کمترین زمان و بهترین صورت ممکن راهنمایی می‌شود.

سرپرست شرکت گاز استان فارس افزود: اغلب مشکلات و سؤالات مشترکین با راهنمایی کارشناس اپراتور به صورت شفاهی پاسخ داده می‌شود، اما در برخی موارد نیاز به اعزام نیرو‌های امداد در محل حادثه است که در این صورت اطلاعات به صورت آنلاین به واحد‌های مربوطه ارسال می‌شود و به دنبال آن نیرو‌های امدادی مستقر در آن مرکز با حضور سریع در محل حادثه اقدام به امدادرسانی و برطرف کردن مشکل می‌کنند.

بهفر با بیان اینکه واحد امداد گاز در تمامی فصول و به صورت ۲۴ ساعته در خدمت هم استانی‌ها و مشترکین گاز می‌باشد، بیان کرد: در همین راستا اقدامات مقتضی برای بهبهود مدیریت الکترونیکی امداد گاز از جمله بازنگری و پایش مستمر فرآیند امدادرسانی و ساماندهی نیرو‌های امدادی بر اساس آخرین استاندارد‌های موجود پیگیری می‌شود.

 شایان ذکر است مرکز مکانیزه بهره برداری و امداد گاز کلانشهر شیراز با ۹ پست امدادی و گشت سیار و ۵ دستگاه موتور امدادی با امدادگران متخصص در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مشترکان گاز شیراز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار