آخرین جزییات از سیل سوادکوه

بارندگی‌های عصر دیروز و شب گذشته منجر به طغیان رودخانه " تِلار" در سوادکوه و خسارت سنگین سیل به بخش راه، زیرساخت، منازل و زمین‌های کشاورزی شد.

بارندگی‌های عصر دیروز و شب گذشته منجر به طغیان رودخانه " تِلار" در سوادکوه و خسارت سنگین سیل به بخش راه، زیرساخت، منازل و زمین‌های کشاورزی شد.

تلاش راهداران برای بازگشایی محور سیل زده سوادکوه

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه تلاش راهداران برای بازگشایی محورسیل زده سوادکوه ادامه دارد، گفت: پس از وقوع سیل و رانش در سطح محور‌ها، بلافاصله اکیپ و عوامل راهداری و دیگر دستگاه‌های امدادی با بسیج کلیه امکانات و ماشین آلات درمحور‌های مذکور مستقر و اقدامات بهنگامی درخصوص بازگشایی راه‌ها و کمک به آسیب دیدگان به اجرا گذاشتند.


 خسارت سیلاب سوادکوه به ۱۵ خودرو

محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه جاری شدن سیلاب در محور سوادکوه دیشب به ۱۵ خوردو آسیب زد، گفت: بر اساس برخی گزارش‌های مردمی دو نفر در این حادثه مفقود شده اند که در حال بررسی دقیق این موضوع هستیم.

دو مفقودی در جریان سیل محور سوادکوه

فخاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: عملیات امداد و نجات در حادثه سیل منطقه پل سفید سوادکوه در دقایق اولیه وقوع سیلاب آغاز شد و ۷ مصدوم توسط پایگاه‌های امداد و نجات جوارم و ارفعده و به بیمارستان‌های شهدای زیراب و فیروزکوه منتقل شدند.

بازدید شبانه استاندار مازندران از مناطق سیل‌زده سوادکوه

یوسف نوری استاندار مازندران در جریان بازدید از محور سوادکوه پس از وقوع سیل شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور سوادکوه دیشب گرفتار سیلاب شد و تلاش‌ها برای امدادرسانی در منطقه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.