آمریکا: به احتمال زیاد به تل‌آویو در مقابل حزب‌الله کمک نمی‌کنیم

رئیس ستاد ارتش آمریکا ادعا کرد که اگر درگیری میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله رخ دهد، آمریکا نیرو‌های خود را برای کمک به این رژیم نخواهد فرستاد.

چارلز براون، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که کشورش ممکن است قادر به کمک به رژیم صهیونیستی در صورت وارد شدن به جنگی گسترده با حزب الله لبنان نباشد.

براساس گزارش القدس العربی، آسوشیتدپرس به نقل از براون ادعا کرد: آمریکا احتمالا نمی‌تواند به اسرائیل در دفاع از خود در برابر جنگ گسترده‌تر با حزب الله لبنان کمک کند. اگر درگیری بین اسرائیل و حزب‌الله رخ دهد، ایران از این حزب حمایت گسترده‌ای خواهد کرد که جرقه درگیری بزرگ‌تری خواهد داشت که می‌تواند تهدیدی برای حضور نیرو‌های آمریکایی در منطقه باشد.

اخیرا اظهاراتی از سوی مقامات صهیونیستی منتشر شده که حاکی از آن است که با توجه به درگیری ادامه دار با حزب‌الله، عملیاتی در جبهه لبنان آغاز خواهد شد. ارتش صهیونیستی نیز اوایل ماه جاری موافقت خود را با طرح‌های جنگی برای حمله به لبنان اعلام کرد.

شایان ذکر است که برجسته‌ترین اظهارات آمریکا که در روز‌های اخیر در این زمینه تکرار شد، این بود که واشنگتن در چنین شرایطی در کنار تل‌آویو خواهد ایستاد، اما در هیچ درگیری بزرگ و احتمالی با حزب الله، نیرو‌های خود را روی زمین مستقر نخواهد کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
پس اینهمه اف 35 و هواپیمای جنگی رو کی بهش داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
آقای چالز برون چرا خودتان را از شر بایدن دیوانه ونتانیاهو خلاص نمیکنید تا جهان هم با شما هم صدا باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اوکراین دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ای جانم ایران !!
ای جانم قدرت ایران که آمریکا که روزگاری کسی نمیتونست سگ آمریکائی را از خودش دور کنه الان از ایران میترسه که کشورمون وارد نشه که اگه وارد بشه اول اسرائیل بعد پایگاهها و ناوهای آمریکا نابود میشن !
افتخار از این بالاتر ؟!!
آخرین اخبار