سازمان قضایی نیرو‌های مسلح اردبیل رتبه اول پیشگیری از وقوع جرم را کسب کرد

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اردبیل گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان در سال ۱۴۰۲ رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

بهروز میرعلیزاده گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ در بحث پیشگیری از وقوع جرم رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داد.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اردبیل افزود: علی‌رغم اینکه پارسال حجم پرونده‌های ورودی به سازمان نسبت به سال قبل‌تر افزایش داشت، اما خوشبختانه شاهد کاهش ۵۰ درصدی ورودی بند نظامی زندان مرکزی اردبیل بودیم.
او تصریح کرد: طی پارسال ۲۳۷ جلسه با همکاران قضایی و ۱۸۶ جلسه با ضابطین در خصوص پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد که نتایج این جلسات و نشست‌ها مطلوب بود.
میرعلیزاده گفت: طبق سند تحول دستگاه قضایی، تاکید اصلی بر روی پیشگیری است و دستگاه قضا بر این اصل متمرکز شده است.
او بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند شکایت‌های مرتبط با حوزه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح را از طریق دفاتر خدمات قضایی واقع در استان طرح کنند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان اردبیل تاکید کرد: خوشبختانه تعامل و هم افزایی بین سازمان قضایی و فرماندهان نظامی و انتظامی و وجود نظارت کافی سبب شده تا استان اردبیل در بحث سلامت نیرو‌های مسلح پیش‌رو باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.