مناظره رؤسای ستاد‌های انتخاباتی در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل از برگزاری مناظره رؤسای ستاد‌های انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

حجت الاسلام محمد علمداری‌فرد گفت: مناظره رؤسای ستاد‌های انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل با هدف افزایش آگاهی مردم، مشارکت حداکثری دانشجویان، جوانان و آحاد مختلف مردم و کمک برای انتخاب اصلح برگزار می‌شود.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه دعوت‌نامه حضور در مناظره به رؤسای همه ستاد‌های انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل ارسال شده است، گفت: این مناظره علمی ساعت ۱۶.۳۰ روز دوشنبه چهارم تیرماه امسال در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و آموزشی فدک آغاز و تا ساعت ۲۰ شب ادامه خواهد داشت.


او با تشریح جزئیات مناظره رؤسای ستاد‌های انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل اظهار کرد: این مناظره در پنج مرحله و با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مسائل مهم و اساسی روز کشور و استان برگزار می‌شود.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه روسای ستاد انتخاباتی در هر مرحله تنها چهار دقیقه فرصت اظهار نظر و پاسخ به سوالات و انتقادات را دارند، گفت: در مرحله اول مسائل مهم و اساسی روز کشور مورد مباحثه قرار خواهد گرفت و در مرحله دوم نیز چهار دقیقه فرصت نقد دیدگاه‌ها و پاسخ به سئوالات و شبهات مطرح شده توسط رقبا در مرحله اول را دارند.


حجت‌الاسلام علمداری فرد بیان کرد: در مرحله سوم مسائل مهم و اساسی استان اردبیل مطرح شده و حاضرین در مناظره نیز چهار دقیقه فرصت اظهار نظر و طرح دیدگاه و ارائه برنامه برای رفع کمبود‌ها و توسعه استان را خواهند داشت.


او ادامه داد: در مرحله چهارم این مناظره نیز همانند مرحله دوم رؤسای ستاد‌های انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل تنها چهار دقیقه فرصت پاسخ به انتقادات و شبهات مطرح شده توسط رقبا در مرحله سوم را دارند.


مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: در مرحله پنجم و پایانی این مناظره رؤسای ستاد‌های انتخاباتی تنها چهار دقیقه فرصت جمع بندی مطالب ارائه شده در مراحل قبل را خواهند داشت.


حجت‌الاسلام علمداری فرد با اشاره به بی طرف بودن بسیج دانشجویی در انتخابات ریاست جمهوری، افزود: تمامی مراحل برگزاری مناظره از نحوه ترتیب استقرار رؤسای ستاد‌های انتخاباتی تا نفر آغاز کننده مناظرات و ... قبل از شروع مناظره به قید قرعه انجام خواهد گرفت.


او از عموم مردم به ویژه جوانان و دانشجویان برای حضور در این مناظره و ایجاد نشاط سیاسی در مهمترین رویداد سرنوشت‌ساز کشور در سال جاری دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.