جلوگیری از ورود ۵۰۰ فقره پرونده به دادگستری اردبیل

معاون دادگستری استان اردبیل از جلوگیری از ورود ۵۰۰ فقره پرونده به دادگستری با تلاش کمیسیون حل اختلاف اتحادیه مشاوران املاک خبر داد.

جلال آفاقی گفت: برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تخلف بنگاه‌های معاملاتی در دستور کار بوده و به همین منظور باید نسبت به ارتقای آمادگی‌های حقوقی مشاورین اقدام شود تا بتوانیم نسبت به تنظیم صحیح قرارداد‌ها همزمان با برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی حقوقی اقدام کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه تلاش اتحادیه مشاوران املاک در استان اردبیل با دستگاه‌های مربوطه برای ساماندهی مشاورین املاک در استان مد نظر است می‌گوید: امیدواریم بتوانیم با تلاش‌های اتحادیه در استان نسبت به ساماندهی وضعیت مشاورین املاک دارای پروانه نصب اقدامات لازم را انجام و نسبت به تحقق اهداف مورد نظر گام برداریم.

به گفته او، اقدامات انجام یافته رسیدگی به ۵۰۰ فقره پرونده در کمیسیون حل اختلاف اتحادیه مشاوران املاک اردبیل است که امید می‌رود با هماهنگی‌های به عمل آمده و تلاش‌های انجام یافته در معاونت پیشگیری از وقوع جرم محقق شود.

آفاقی گفت: تلاش کمیسیون حل اختلاف اتحادیه با جلوگیری از ورود ۵۰۰ فقره پرونده به دادگستری سبب کاهش ورودی پرونده‌ها به دستگاه قضائی شده که به همین منظور امری لازم و ضروری است تا اقدامات رسانه‌ای در این زمینه جدی گرفته شود و بتوانیم با اقدامات آموزشی نسبت به ارسال پیام‌های پیشگیرانه و آموزشی بصورت مستمر با محتوای حقوقی برای کلیه مشاورین املاک اقدام کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل می‌گوید: حل مشکلات و  چالش‌های پیش رو راهکار مناسبی برای انجام اقدامات رسانه‌ای با هدف کاهش ورود پرونده‌های مربوط به املاک و اختلافی این صنف است که درصدد هستیم از ورود پرونده‌های مربوط در حد قابل قبول به دستگاه قضایی جلوگیری کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.