مهلت فعال کردن بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگی مشخص شد

وزیر ارتباطات اعلام کرد: تا امروز، شنبه، ۲۱ میلیون کاربر اقدام به فعال سازی بسته اینترنت هدیه کرده‌اند.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز چهارشنبه ۲۳ خرداد در حاشیه جلسه هیات دولت از ارائه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتخابات خبر داد.

هر کاربر در صورت تمایل می‌تواند با شماره‌گیری کد دستوری مرتبط، از بسته ۲۰ گیگابایتی ترافیک داخلی رایگان (هدیه دولت) برای پیگیری اخبار و مناظرات در سکو‌های داخلی استفاده کند.

به دنبال همین موضوع، وزیر ارتباطات در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی، متنی را منتشر کرد و از مهلت فعال کردن بسته هدیه تا ۸ تیرماه، یعنی روز انتخابات خبر داد.

زارع پور در فضای مجازی نوشت:

کاربران تلفن همراه تا روز جمعه ۸ تیرماه، همزمان با روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرصت دارند تا نسبت به فعال کردن بسته اینترنت رایگان ۲۰ گیگابایتی اقدام کنند.

این بسته ۲۰ گیگابایتی برای استفاده رایگان از سکو‌های داخلی بله، ایتا، روبیکا، سروش پلاس، گپ و آیگپ، ویراستی و تلوبیون در ایام تبلیغات انتخابات تدارک دیده شده و تا پایان تیرماه نیز قابل استفاده است.

کاربران اپراتور‌های همراه اول و رایتل با کد دستوری #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و کاربران ایرانسل نیز با کد دستوری #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) می‌توانند نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند.

تا امروز (شنبه)، ۲۱ میلیون کاربر اقدام به فعال سازی این بسته هدیه کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۴ تير ۱۴۰۳
برای ما که بالا نیومد