برنامه ریزی برای ساماندهی گلزار شهدای زنوز هادیشهر و روستا‌های جلفا

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از برنامه ریزی برای ساماندهی گلزار شهدای زنوز، هادیشهر و روستا‌های جلفا خبر داد.

 سلمانی در حاشیه بازدید از گلزار شهدای زنوز گفت: بنیاد شهید آذربایجان شرقی به زودی نقشه، برآورد و طرح اجرایی ساماندهی گلزار شهدای زنوز که مشتمل بر ۱۳ مزار مطهر است را آماده و به شهرداری این شهر برای اجرا ارائه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برابر قانون و در شهرها شهرداری‌ها باید پای کار باشند و به گلزار‌هایی که نیازمند ساماندهی هستند ورود پیدا کنند افزود: در عین حال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از شهرداری زنوز برای تسریع در ساماندهی گلزار شهدای این شهر پشتیبانی‌های لازم را خواهد کرد.

 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی همچنین در نشست کاری با قائم مقام مدیرعامل منطقه آزاد ارس در امور اجرایی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت این سازمان و معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد ارس اعلام کرد: مقرر شده است با مشارکت سازمان منطقۀ آزاد ارس طرح‌های ساماندهی گلزار شهدای شمال شرق هادیشهر مشتمل بر ۱۷ مزار مطهر و گلزار‌های روستا‌های کمار سفلی، کمار علیا و هلق از توابع جلفا مشتمل بر ۱۰ مزار مطهر اجرایی شود.

سلمانی گفت: به زودی برآورد و طرح اجرایی ساماندهی این گلزار‌ها توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تهیه شده و در اختیار منطقه آزاد ارس قرار خواهد گرفت تا متعاقباً با انعقاد و مبادله تفاهم نامه ای عملیات اجرایی این پروژه‌های مشارکتی آغاز شود.

وی اظهار کرد: در این نشست همچنین مذاکرات خوبی پیرامون مشارکت منطقه آزاد ارس در اجرای طرح سپاس و واگذاری زمین مسکونی به ایثارگران عزیز این منطقه صورت گرفت و توافق‌های اولیه نیز حاصل شد که امیدواریم در آینده نزدیک نتایج مورد انتظار را دریافت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.