۲۷۰ سازه تبلیغات شهری در اختیار نامزدهای ریاست جمهوری قرار گرفت

مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص ۲۷۰ سازه تبلیغات شهری برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری خبرداد‌.

علی بازگشا، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند اختصاص فضای تبلیغاتی به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به فضای تبلیغاتی که در پایتخت در اختیار دارد، با هماهنگی‌های قانونی و حمایت دستگاه‌های مجری انتخابات در کشور، قرعه‌کشی‌ای را با حضور معاون فرماندار و رئیس ستاد برگزاری انتخابات شهر تهران، نماینده محترم شورای نگهبان و نمایندگان نامزد‌ها در محل سازمان زیباسازی برگزار کرد. در این مراسم، جمعاً ۲۷۰ سازه تبلیغاتی شامل عرشه و بیلبورد با رعایت عدالت و نظارت دستگاه‌ها به ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری اختصاص داده شد.

وی افزود: طراحی و محتوای این سازه‌ها طبق قانون انتخابات بر عهده ستاد نامزد‌ها است و نصب طرح‌ها به دلایل فنی بر عهده سازمان زیباسازی شهر تهران است. با توجه به روند چاپ و نصب بیلبورد‌ها که حدود ۴۸ ساعت زمان نیاز دارد، در روز قرعه‌کشی به نمایندگان نامزد‌ها اعلام شد که برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند تا از تمام ظرفیتی که به آنها اختصاص داده شده است، استفاده کنند.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه اظهار کرد: اکران ستاد‌ها از روز عید قربان آغاز شده و تا به این لحظه ستاد دو نامزد محترم، آقایان پورمحمدی و زاکانی، اقدام به اکران محتوا در شهر کرده‌اند. دو نامزد محترم دیگر نیز امروز، سه‌شنبه، طرح‌های مورد نظرشان را جهت چاپ و نصب به دبیرخانه تبلیغات انتخاباتی سازمان زیباسازی شهر تهران ارسال کرده‌اند. 

بازگشا در پایان تصریح کرد: امیدواریم که ستاد تمام نامزد‌ها از این فرصت برابری که بر اساس قانون در اختیارشان قرار گرفته، استفاده کافی را ببرند.

 سازمان زیباسازی شهر تهران برای ایجاد شور انتخاباتی در سطح جامعه و همچنین ایجاد امکان عادلانه برای تمام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری، به هر نامزد انتخابات ۴۵ فضای تبلیغات در سطح شهر اختصاص داده‌است. در مجموع تبلیغات اختصاصی نامزد‌های انتخابات در ۲۷۰ نقطه در مناطق مختلف پایتخت، بزرگراه‌ها، میادین و خیابان‌های اصلی تهران به صورت بیلبورد و عرشه به نمایش در خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار