مدیرکل اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم خبر داد؛

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال برای پل‌های عابر پیاده قم

مدیرکل اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد ریال برای احداث و مکانیزه کردن پل‌های عابرپیاده شهر پیش‌بینی شده است.

محمد عباسی،مدیرکل اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم  اظهار کرد: احداث و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده یکی از اقداماتی است که در راستای اجرای طرح‌های افزایش ایمنی حرکت و تردد شهروندان در برنامه‌های کاری مستمر و همیشگی مجموعه مدیریت شهری بوده که با جدیت و پیگیری مضاعف، اجرا و تکمیل آنها را در دستور کار قرار دارد.

وی از تکمیل و احداث پل عابر پیاده بلوار جمهوری اسلامی مقابل بلوار شهید وطن‌دوست خبر داد و افزود: مشکل معارض برق و ایمنی شبکه فشارقوی برق برطرف و با نصب پله‌ها، این پل جهت بهره‌برداری در اختیار شهروندان و مجاوران این محل قرار گرفته است.

مدیرکل اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: در سال جاری ۵۰۰ میلیارد ریال به منظور احداث و مکانیزه کردن پل‌ها عابرپیاده در سطح شهر پیش‌بینی شده است.

عباسی از احداث پل عابر پیاده در محور عمار یاسر خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست شهروندان به دنبال بازگشایی محور حضرت جعفر طیار (ع) و وجود مساجد و مدارس در این محور، ظرف ۱۰ روز آینده پل عابر پیاده در این منطقه احداث می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد تقاطع بیگدلی در بلوار حضرت جعفر طیار (ع) گفت: به منظور آرام سازی و افزایش ایمنی در معابر، تقاطع بیگدلی به زودی در محور حضرت جعفر طیار (ع) ایجاد می‌شود.

مدیرکل اداره کل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمام طول مسیر در تونل غدیر به صورت خط کشی دو جزئی انجام شده است، افزود: خط عابرپیاده، گذرگاه عرضی ایمن و احداث پل عابر پیاده، تکمیل پروژه روشنایی، اجرای باند کندرو تا تقاطع فاطمی و نصب تابلو‌های انتظامی از جمله اقدامات انجام شده در تونل غدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار