دعوت مراجع تقلید به حضوری باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری

حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی با صدور پیام‌های جداگانه مردم شریف ایران اسلامی را به حضوری باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

 مراجع عظام تقلید حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی با صدور پیام‌های جداگانه، مردم شریف ایران اسلامی را به حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر در عرصه انجام تکلیف الهی انسانی انتخابات قرار گرفته‌اند آمده است: بر همه واجدین شرایط لازم است با شرکت پر شور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایستۀ جایگاه مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند.

آیت الله نوری همدانی هم در پیام خود، حضور پرشور در انتخابات را موجب تقویت نظام اسلامی و ناکامی توطئه‌های دشمنان دانست و تاکید کرد: بدون تردید انتخاب فردی اصلح در حل مشکلات موجود مؤثر خواهد بود.

در پیام آیت الله جوادی آملی، حفظ وحدت و حضور فعال در انتخابات، ضروری دانسته شده و تصریح شده است: حضور در پای صندوق‌های رأی، یک قدرت ملی، دینی و اسلامی است که دشمن زدایی می‌کند و تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند، برای کشور هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار