پدافند هوایی برای کشور ارمغان‌آور بازدارندگی شده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: پدافند هوایی با رشد و پیشرفت علمی موجب اقتدار و ارتقا بازدارندگی کشور شده است.

امیر سرتیپ دوم رضا کلهری فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب در جمع فرماندهان و کارکنان یگان پدافندی جنوب با گرامیداشت جایگاه والای شهدای ارتش بویژه شهید امان الهی شهید شاخص سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار شهدایی است که از تمام دارایی خود که جان‌شان بود گذشتند و امروز همگان باید قدردان آنان باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۸۴ شهید دانش آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) بیان کرد: ارتشیان شجاع و ولایت مدار از بدو انقلاب تاکنون با پوشیدن رخت شهادت در تمام میادین حضوری پررنگ داشته و روحیه ایثار و فداکاری در وجود یکایک ارتشیان متبلور و کاملا بارز است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب تصریح کرد: دانشگاه‌های افسری ارتش مهد تربیت دلیر مردان و شهدایی همچون «شهید صیاد»، «ستاری» و «نامجو» است.

کلهری اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های افسری نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند و در اوج قدرت، صلابت و آمادگی جسمانی بالا توانستند نقش ارزنده‌ای در جبهه‌های حق علیه باطل ایفاء و حماسه ساز شوند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: ایمان، تخصص و تعهد دانشجویان دانشگاه‌های افسری ادامه دهنده راه شهدای ارتش است و امروز نیز منشاء ظهور و بروز اتفاقات بسیار ارزنده‌ای در مجموعه ارتش شده است.

وی یادآور شد: پدافند هوایی ارتش با رشد و پیشرفت علمی گام‌های مثبتی در راستای سرافرازی کشورمان در عرصه بین المللی برداشته که بدون تردید باید این اقتدار را ارج نهاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.