یک ایران جهش در جهانی از فرصت‌ها

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مصلی بیت المقدس شهر اراک با مردم دیدار کرد.

 

جلیلی نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با سفر به استان مرکزی و حضور در مصلی بیت المقدس شهر اراک، با مردم دیدار کرد.

سعید جلیلی با تسلیت شهادت امام محمد باقر علیه السلام و نیز شهدای خدمت، گفت: استان مرکزی یک استان پر افتخار است چرا که بزرگانی همچون امام راحل و امیرکبیر را به جامعه جهانی معرفی کرده است. استان مرکزی خواستگاه بزرگان مراجع و دانشمندانی است که مایه افتخار هستند.

او افزود: شهید آیت الله رئیسی خدمت همراه با صداقت و وعده‌های صادقانه برای مردم داد که در راه ایفای نقش برای محقق شدن همین وعده‌ها جان خود را در را خدمت فدا کرد و باید مسیر این سید محرومان ادامه پیدا کند.

جلیلی با اشاره به مشکلات کارخانه هپکو گفت: حضور کارگران در تهران در دوره‌های گذشته و بیان مشکلات آنها یکی از موضوعات و مشکلات بود، اما امروز به برکت قدم‌های شهید آیت الله رئیسی این کارخانه در مسیر تولید قرار گرفته و مایه افتخار است.

جلیلی با اشاره به روابط خارجی و رابطه با دیپلماسی در جامعه جهانی گفت: روند تحولات جهانی به گونه‌ای پیش رفته است که ایران امروز به عنوان یک عنصر تاثیر گدار در جامعه جهانی مایه افتخار است.

او با اشاره به شعار نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری افزود: شعار یک نامزد به عنوان یک سرمشق و نماد باید سر لوحه کار یک نامزد ریاست جمهوری باشد که باید در راه محقق شدن وعده‌های خود تلاش کند. ثمره و نتیجه تلاش و فعالیت نامزد ریاست جمهوری باید جهش و قدرت ایران اسلامی را در جامعه جهانی به همراه داشته باشد که این موضوع با شعار محقق نمی‌شود و باید با یک برنامه مدون انجام شود.

جلیلی گفت: برنامه ریزی برای شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد اشتغال جوانان و ارتقا رونق بیشتر صنایع استان مرکزی از جمله موضوعاتی است که باید به آن پرداخته شود. امروز جهانی از فرصت‌ها وجود دارد و ثمره آن باید یک ایران جهش باشد. این یک شعار نیست، بلکه برنامه عملیاتی است. باید دولتی انتخاب کنیم که به جهانی از فرصت‌ها و جهش ایران باور داشته باشد. لازمه تحقق این شعار، داشتن برنامه و مشارکت هر ایرانی است. هر روستای ما باید یک سلولی برای جهش تولید باشد. هر مرکز علمی، دانشگاه قرارگاهی برای پیشرفت کشور باشد که ما برای این هدف برنامه داریم. این مسیر را با برنامه و شناخت انتخاب کرده‌ایم و با مشارکت مردم، این قله پیشرفت فتح خواهد شد.

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: اگر امروز صحبت از جهش می‌کنیم به این معنا نیست که نقاط ضعف و آسیب را نمی‌بینیم و برای رفع ضعف‌ها برنامه نداریم. ضعف را با قدرت و شناخت کامل از فرصت‌ها می‌توان برطرف کرد. باید برای استفاده از فرصت‌ها برنامه داشت. این ملت از هر حادثه‌ای، حماسه خلق کرده است. این ملت حادثه تلخ فقدان رئیس جمهور را به یک حماسه خلق کرد. کسانی که پنجه به آفتاب کشیده و به شهید رئیسی جسارت می‌کند بدانند که این ملت حافظ آبروی شهید رئیسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.