آغاز نمایشگاه گل محلات

نمایشگاه گل شهرستان محلات پس از چند سال وقفه برگزار شد.

 هجدهمین نمایشگاه گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات با حضور استاندار مرکزی، معاون باغبانی وزارت جهادکشاورزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در محل پایانه صادراتی گل این شهرستان افتتاح شد.

استاندار مرکزی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی محلات پس از چند سال وقفه برگزار شد و این نمایشگاه در سال جاری از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره قبل رشد کرده است.

مخلص‌الائمه افزود: حدود ۱۰۰ غرفه‌دار از چند استان با تنوع بسیار خوبی در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند و پایتخت گل‌های زینتی ایران، میزبان علاقمندان گل خواهد بود. هم‌زمان با برگزاری این نمایشگاه و روز ملی گل، جلسه مشترک شورای گفت‌وگوی دولت وبخش خصوصی در اتاق بارزگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی با حضور معاون وزیر کشاورزی برگزار شد و مشکلات مربوط به بخش کشاورزی و تولیدکنندگان گل و گیاهان زینتی مطرح و بررسی شد.

او افزود: طی نشستی با تولیدکنندگان شاخص گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات، مشکلات این بخش نیز بررسی شد و تصمیماتی اتخاذ شد تا ضمن افزایش تولیدات مشکلات در حوزه صادرات، مرتفع شود.

این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع، حدود هفت هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در قالب ۱۰۰ غرفه برپا شده و از ۲۵خردادماه به مدت سه روز هم‌زمان با روز ملی گل و دومین نکوداشت روز محلات برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.