استقبال از مادر شهید «سیدمحسن غریبیان» و استقبال از خانواده شهید «غلامرضا شریفی» در موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

مراسم استقبال از مادر شهید «سیدمحسن غریبیان» و شهید «غلامرضا شریفی» که به عنوان شهید گمنام در قطعه شهدای همدان خاکسپاری شد و اخیرا از طریق نمونه برداری DNA شناسایی شد، در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

مراسم استقبال از خانواده‌های شهدا با حضور جمعی از مردم خانواده شهدا، ایثارگران و مسئولان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

شهید ۱۸ ساله بسیجی اهل دشت آزادگان خوزستان که در سال ۱۳۷۶ به عنوان شهید گمنام در مزار شهدای گمنام همدان خاکسپاری شده بود و شهید بسیجی «سید محسن غریبیان» نیز در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه سال ۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسید.

فریده شریفی خواهر شهید غلامرضا شریفی در این مراسم گفت: مادرم از شدت چشم انتظاری و بی‌تابی برای برادر شهیدم، چشمانش را از دست داده بود و تا آخرین لحظه عمرش، منتظر شنیدن خبری از شهید بود و می‌گفت‌ای کاش حداقل یک استخوان و یا حتی یک کفش از شهید بیاورند و بگویند که پسرم پیدا شده است.

او گفت: مادرم در سال ۱۳۹۳ و پدرم در سال ۱۳۷۹ به رحمت خدا رفتند و تا آخرین لحظه منتظر شنیدن خبری از برادرم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی، امام جمعه همدان نیز با اشاره به اینکه شهیدان چراغ راه هدایت هستند، گفت: وظیفه داریم که از آنان درس بگیریم و راهشان را ادامه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.