پایان فرار ۲۲ روزه قاتل جوان خمینی‌شهری

فردی که ۲۲ روز قبل در یک درگیری جوان ۳۲ ساله‌ای را به قتل رسانده بود ، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: فردی که ۲۲ روز قبل در یک درگیری جوان ۳۲ ساله‌ای را به قتل رسانده بود در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شد.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: در اردیبهشت سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل عمد جوانی در یکی از محلات شهرستان خمینی‌شهر، بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل وقوع جنایت حاضر شدند.

او گفت: با حضور کارآگاهان پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد در یک درگیری جوانی ۳۲ ساله بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده است و عامل یا عاملان این جنایت نیز به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر تصریح کرد: در نهایت پس از ۲۲ روز از وقوع این قتل کارآگاهان موفق شدند با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات تخصصی یک متهم را در این ارتباط شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان دستگیر کنند.

سرهنگ براتی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات قبلی با مقتول اعتراف کرد و پرونده در این خصوص تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.