آمادگی کامل نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات در استان اصفهان

نیروی انتظامی برای تامین امنیت شعب اخذ رأی و حفاظت از صندوق‌های آرا در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان امین امنیت انتخابات را یکی از مأموریت‌های مهم و حساس فراجا عنوان کرد و گفت: فراجا در تمامی دوره‌های برگزاری انتخابات به خوبی این ماموریت را به سرانجام رسانده و همواره نیز سربلند از آن بیرون آمده است.


سردار حمید علینقیان پور بابیان اینکه طبق قانون وظیفه تامین امنیت شعب اخذ رای و حفاظت از صندوق‌های رای برعهده فراجا است گفت: ماموران تامین کننده امنیت از یک هفته پیش از برگزاری انتخابات آموش‌های لازم را فراگرفته و با آمادگی و اقتدار کامل در صحنه حضور دارند و در روز برگزاری انتخابات، هم وظیفه امنیت مسیر‌های جابجایی صندوق‌های رای و هم وظیفه امنیت شعب اخذ رای را تا پایان انتخابات و اعلام شمارش آرا برعهده خواهند داشت.


وی گفت: در استان اصفهان مجموعاً ۳ هزار و ۱۶۹ صندوق و شعبه اخذ رأی پیش بینی شده که نیرو‌های تامین کننده امنیت از پلیس، بسیج، سپاه و سایر نیرو‌های امنیتی با آمادگی کامل وظیفه حفاظت از این صندوق‌ها و شعب را برعهده خواهند داشت و قطعاً با هر فرد یا گروهی که بخواهد در نظم و روند برگزاری انتخابات اختلال ایجاد کند برخورد قانونی می‌کنند.


سردار علینقیان پور گفت: با توجه به اینکه طبق قانون فرصت تبلیغات نامزد‌ها در ساعت ۸ صبح امروز به پایان رسیده به تمامی ستاد‌ها و هواداران نامزد‌ها توصیه می‌کنیم که در مدت باقیمانده تا انتخابات از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.