رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در غنی سازی اوقات فراغت جوانان با رویکرد فعالیت‌های فرهنگی موثر است.

محمدرضا زارع رئیس ادراه ورزش و جوانان اردکان در نشست کمیته تخصصی اوقات فراغت بر ضرورت ارتباط مناسب دستگاه‌های اجرایی جهت غنی سازی اوقات فراغت و لزوم همکاری و هم افزایی کلیه ادارات عضو ستاد و پرهیز از موازی کاری با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات موجود تاکید کرد. 

او اضافه کرد: با توجه به پایان سال تحصیلی جاری و فرا رسیدن فصل تابستان دستگاه‌های متولی برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تدوین و با برنامه ریزی مناسب زمینه فعالیت مفید جوانان در تابستان را فراهم کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان با بیان اینکه امروزه بحث غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است تصریح کرد: برنامه‌های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خانواده‌های آن در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی شود.

زارع گفت: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای ایجاد روحیه خودباوری، شناسایی و پرورش استعداد‌ها در قشر جوان و نوجوان است که با برنامه ریزی صحیح می‌توان به نتایج مورد نظر رسید.

او اظهار داشت: برای جلب مشارکت حداکثری جوانان و خانواده‌ها در اوقات فراغت و روی آوردن آنها به فعالیت‌های فرهنگی، مهارتی و ورزشی، نظارت دقیق دستگاه‌های مرتبط بر چگونگی فعالیت‌های اوقات فراغت و جلب مشارکت سازمان‌های مردمی در این حوزه می‌تواند بر سطح کمی و کیفی این فعالیت‌ها بیفزاید.

اداره ورزش و جوانان شهرستان، برنامه ریزی طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۳ را با هدف جذب گروه‌های مختلف سنی فعال خواهد کرد.

هم اکنون در اردکان ۳۸ باشگاه و بیش از ۳۰ هیات ورزشی فعالند و شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز ۶ هزار نفر است. مرکز شهرستان ۱۶۵ هزار نفری اردکان در۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار