معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین گفت: توسعه امکانات ورزشی و توجه به بازی‌ها و ورزش‌های بومی محلی گامی مهم در سلامت جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری هرسین گفت: ‍ ستاد ساماندهی امور جوانان با هدف برگزاری ورزش‌های بومی و محلی و اوقات فراغت جوانان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در فصل تابستان تشکیل جلسه داد.

رستمی در خصوص برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی موثر و هدفمند برای جوانان در ایام فراغت و با رعایت تمام پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: خانه‌های ورزش روستایی در بخش‌های مرکزی و بیستون تجهیز می شوند.

او افزود: توسعه امکانات ورزشی و توجه به بازی‌ها و ورزش‌های بومی محلی گامی مهم در سلامت جوانان و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گفته رستمی با تجهیز خانه‌های ورزش روستایی باید بحث استعداد یابی در مناطق روستایی در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گیرد.

او ادامه داد: ایجاد مدارس ورزشی در تمامی رشته‌های ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان بعد از بازگشایی مجدد فعالیت‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

رستمی گفت:  مسابقات فرهنگی حفظ و قرائت قرآن در سطح مساجد، ایجاد پایگاه‌های قرآن بخوان جایزه ببر در مصلای نماز جمعه شهر‌های هرسین و بیستون، انجام برنامه ریزی‌های لازم به منظور جایگزین کردن برنامه‌های تجمعی و برگزاری کلاس‌های امداد و کمک‌های اولیه توسط جمعیت هلال احمر نیز در حوزه جوانان برگزار می شود.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.