بیش از ۶۳ هزار دستگاه کامیون، کالا‌های صادراتی خود را به خارج از کشور صادر کردند

ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت: بیش از ۶۳ هزار دستگاه کامیون، کالا‌های صادراتی خود را از طریق گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کردند.

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت : طی ۲ ماهه نخست امسال ۶۳ هزار و ۷۴۰ دستگاه کامیون حامل کالا‌های صادراتی با انجام تشریفات گمرکی، کالای خود را از طریق گمرکات استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کردند.

وی بیان کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ۲۹ هزار و ۵۹۹ دستگاه بیشترین سهم کامیون‌های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی طی ۲ ماهه نخست سالجاری از گمرکات استان کرمانشاه را ۱۲ هزار و ۳۳ دستگاه و تعداد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی از گمرکات سومار را ۱۱ هزار و ۶۵۷ دستگاه در این مدت عنوان کرد.

وی، تعداد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی از گمرک شوشمی را ۴ هزار و ۳۴۹ دستگاه و از گمرک شیخ‌صله را ۶ هزار و ۱۰۲ دستگاه عنوان کرد.

عباس‌زاده حجم کالا‌های صادراتی توسط این تعداد کامیون را یک‌میلیون و ۱۳۷ هزار و ۶۷۵ تن به ارزش ۵۶۸ میلیون و ۵۷۳ هزار دلار بیان کرد و عمده کالا‌های صادراتی را میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و... عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.