افزایش ۸۹۲ میلیارد تومانی اعتبارات طرح‌های ملی خراسان شمالی

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: اعتبارات طرح‌های ملی استان در جدول پیوست قانون بودجه ۱۴۰۳ در مقایسه با بودجه سال گذشته ۸۹۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

مرتضی بهزادفر گفت:اعتبارات طرح‌های ملی به نام خراسان‌شمالی در قانون بودجه سالجاری یکهزار و ۸۹۲ میلیارد تومان است که این رقم در سال گذشته یک هزار میلیارد تومان بود.
وی گفت: اعتبارات استانی نیز در قانون بودجه امسال با ۳۱ درصد افزایش به ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان ارتقا یافته است.
بهزادفر با تاکید بر توجه دولت سیزدهم در سرعت دادن به اجرای طرح‌های عمرانی ناتمام گفت: رویکرد دولت سرعت دادن زمان بهره برداری از طرح‌ها بود تا مردم زودتر از مزایای آن بهره‌مند شوند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: یکی از اقدامات ارزنده دولت، تخصیص اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان‌های سردسیر در نیمه نخست سال است، بر اساس قانون بودجه امسال، اعتبارات عمرانی ۱۱ استان از جمله خراسان شمالی در نیمه نخست سال تخصیص می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه امسال اجرای طرح‌های عمرانی از منابع مختلف ملی و استانی چهار هزار و ۹۹۲ میلیارد تومان اعتبار مصوب دارد، گفت: تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای اجرای طرح‌های مختلف به استان تخصیص یافته است که امید می‌رود گامی موثر برای سرعت دادن به این طرح‌ها برداشته شود.
تسریع در تکمیل محور بجنورد- جنگل گلستان، تکمیل سد گلمندره در شهرستان گرمه و طرح انتقال پساب تصفیه خانه بجنورد ازجمله دستاورد‌های دولت در خراسان شمالی است.

برچسب ها: تخصیص ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.