همه زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری انتخابات در خراسان شمالی فراهم است

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: همه زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات ۸ تیر ماه از جمله فیبرنوری و ظرفیت‌های ارتباطی، در همه نقاط تعریف شده استان فراهم است.

 علی اصغر پور گفت: همه زیرساخت‌های مورد نیاز جهت برگزاری انتخابات ۸ تیر ماه از جمله فیبرنوری و ظرفیت‌های ارتباطی، در همه نقاط تعریف شده از سوی ستاد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان و فرمانداری‌ها با در نظر گرفتن لینک‌های پشتیبان برای هر یک از مسیر‌های مطمئن و پایدار، تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

او  گفت: تدابیر لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات پیش‌رو در استان اندیشیده شده و ۳۵ تیم مجهز در بخش‌های مختلف فنی، برای حفظ پایداری شبکه و رفع مشکلات احتمالی، کاملا آماده هستند.

علی اصغر پور گفت :با ۳۵ تیم مجهز در بخش‌های فیبرنوری، موبایل، پاور و تغذیه نیرو، شبکه کابل، مایکرویو، سوییچ، دیتا و نقلیه از پایداری شبکه مخابرات استان در طول برگزاری انتخابات، محافظت خواهیم کرد.

او گفت : در حال حاضر ارتباط مخابراتی همه شعب اخذ رای برقرار و پایدار بوده و از ۷ تیر تا ۹ تیرماه با ایجاد شیفت ۲۴ ساعته و حضور مهندسین و متخصصین مخابرات، از پایداری و برقراری ارتباطات در سطح استان و به ویژه شعب اخذ رای با هدف برگزاری هر چه بهتر انتخابات محافظت خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی با اشاره به کیفیت حداکثری و میانگین بالای ۹۹/۹ درصدی پایداری شبکه ارتباطات استان و آنلاین بودن شعب اخذ رای در طول انتخابات اسفند ماه سال گذشته، گفت: با توجه به وجود زیرساخت‌های پرسرعت، امن و پایدار منطقه و با تکیه بر توان نیرو‌های مخابرات و سایر دستگاه‌های ذیربط اجرایی، در اجرای الکترونیکی این دوره از انتخابات نیز به بهترین نحو عمل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.