امام جمعه موقت تبریز مطرح کرد؛

رئیس جمهور آینده در اجرای عدالت نباید با کسی تعارف داشته باشد

امام جمعه موقت تبریز گفت: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که در اجرای عدالت و احترام به قانون با کسی تعارف نداشته باشد.

 حجت‌الاسلام مطهری‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره به ویژگی‌ها و تلاش‌های شهید آیت الله رئیسی در رفع مشکلات یادآور شد: مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که در اجرای عدالت و احترام به قانون با کسی تعارف نداشته باشد.

 حجت‌الاسلام مطهری اصل با اشاره به رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردم ایران اسلامی در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: این مردم بار‌ها در برهه‌های مختلف همچون تحریم، کمبود‌ها و نداری‌ها اعتراض نداشته اند بلکه همیشه از تبعیض‌ها ناله کرده‌اند. 

وی با ابراز امیدواری از اینکه دولت جدید بتواند نسبت به حل و فصل مسائل اقتصادی و رفع برخی تبعیض‌ها اقدام کند گفت: دولت جدید باید پایبند به اقتصاد مقاومتی باشد و امید به خارج و سازش با دول متخاصم نداشته باشد.

 حجت‌الاسلام مطهری اصل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری را خواستار شد و با تاکید بر اینکه این انتخابات می‌تواند مسیر روشن برای کشور ایجاد کند اظهار کرد: بر این اساس همه اعم از رسانه‌های گروهی، ائمه جمعه و جماعات، هیات‌های حسینی و مذهبی باید آحاد مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای تشویق و ترغیب کنند.

وی افزود: بدون تردید مشارکت بالای مردم در انتخابات آینده موجب قوام و ثبات بیشتر نظام و در عین حال منجر به ناامیدی دشمنان می‌شود.

 حجت‌الاسلام مطهری‌اصل با بیان اینکه در سال‌های پس از انقلاب اسلامی همواره مردم به تکالیف خود به خوبی عمل کرده اند اضافه کرد: بر همین اساس اکنون ما با افتخار، سربلند و پیروز بزرگ عرصه‌های گوناگون هستیم و دشمنان در ذلت قرار گرفته‌اند و همه مردم دنیا این را فهمیده‌اند.

وی یادآور شد: تاریخ ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به ما یاد داد که باید در برابر دشمن همیشه هوشیار باشیم چون دشمن به هیچ عنوان وقت آرام نخواهد نشست.

امام جمعه موقت تبریز همچنین به مسائل غزه و حملات روز افزون رژیم صهیونیستی به اردوگاه‌های مردم غزه اشاره و اضافه کرد: باید توجه داشت که در این جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ راهی جز نشستن در پای میز مذاکره ای که آن را حماس و جبهه مقاومت تعیین می‌کند ندارند.

حجت الاسلام مطهری اصل گفت: آثار پیروزی قطعی فلسطین و مردم غزه بر اثر استقامت و مقاومت هر روز پررنگ‌تر و نمایان‌تر می‌شود و دفاع مردم اروپا و آمریکا از مقاومت نشان دهنده این موضوع است.

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.