سامسونگ تأیید کرد؛

گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با Galaxy AI از راه می‌رسند

سامسونگ می‌خواهد تجربه موبایل‌های تاشو خود را با رویکرد‌های هوش مصنوعی متحول کند.

سامسونگ تایید کرد که نسل بعدی گوشی‌های تاشو آن، یعنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نیز به هوش مصنوعی گلکسی (Galaxy AI) مجهز می‌شوند.

«ون-جون چوی»، رئیس دفتر تحقیق‌و‌توسعه موبایل سامسونگ در پست جدید وبلاگ این شرکت تأیید کرد که غول کره‌ای قصد دارد «تجربه هوش مصنوعی گلکسی را برای دستگاه‌های تاشو آینده خود بهینه‌سازی کند.» او در این پست نوشته است:

«گوشی‌های تاشو ما متنوع‌ترین و منعطف‌ترین شکل در محصولات سری گلکسی هستند و هنگامی که با هوش مصنوعی ترکیب شوند، این دو فناوری در ترکیب با هم امکانات جدید را در دسترس قرار می‌دهند.»

تحول تجربه گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ با هوش مصنوعی

چوی توضیح می‌دهد که سامسونگ می‌خواهد تجربه موبایل خود را با رویکرد‌های هوش مصنوعی متحول کند و معتقد است که این «عملی‌ترین و مطمئن‌ترین راه‌حل» برای رفع نیاز‌های مصرف‌کنندگان است و در بازار به سامسونگ کمک می‌کند.

به زودی، سامسونگ قصد دارد قابلیت هوش مصنوعی ترجمه همزمان خود با نام Live Translate را به برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث برای پشتیبانی از تماس‌های صوتی اضافه کند. در واقع این قابلیت به مدل ترجمه زبان هوش مصنوعی داخلی سامسونگ اضافه می‌شود، بنابراین می‌توانید «بدون نگرانی در مورد مسائل حریم خصوصی مانند اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی» از Live Translate استفاده کنید.

چوی انتظار دارد که در آینده ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتر و بیشتری برای گوشی‌های هوشمند وجود داشته باشد، زیرا قدرت NPU‌ها با سرعت بسیار زیادی در حال پیشرفت است.

رویداد بعدی گلکسی آنپکد در ۲۰ تیرماه برگزار خواهد شد و احتمالاً علاوه بر گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ شاهد حلقه هوشمند «گلکسی رینگ» نیز در آن باشیم.

منبع: دیجیاتو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.