نمایشگاه عکس «نقطه، خط، ...» با ارائه آثار سمیرا سرایانی در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم برپا شده است.

 نمایشگاه انفرادی عکس  با عنوان «نقطه، خط، ...» با ارائه آثار سمیرا سرایانی عکاس قمی با حضور اساتید و دانشجویان و علاقه‌مندان هنر عکاسی در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم به نمایش درآمده است.

سمیرا سرایانی درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه جهت نقد و بررسی توسط اساتید و دانشجویان عکاسی و تمرینی برای ارائه آثار به شکل نمایشگاهی است.

وی درباره توضیح عکس‌های نمایشگاه ادامه داد: عکس‌ها به صورت تک شات در یک سال گذشته با توجه به آموزش‌های دریافت شده و به صورت مستند و مبتنی بر قوانین و اصول ترکیب‌بندی گرفته شده است.

سرایانی افزود: در نمایشگاه انفرادی عکس «نقطه، خط، ...»، منتخبی از آثار مستند به تعداد پانزده فریم عکس در ابعاد ۵۰ در ۷۰ و ۳۰ در ۴۵ به صورت سیاه و سفید مورد دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

وی با توضیح زمان و مکان نمایشگاه ابراز کرد: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹ الی ۱۷ در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم به نشانی؛ خیابان کلهری، انتهای کوچه ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان هنر عکاسی است.

سمیرا سرایانی دانشجوی رشته عکاسی در رزومه هنری خود، ارائه ۱۲ عکس با رویکرد (تقابل معماری سنتی و مدرن در کالید ظاهری بناها) در بهمن ماه ۱۴۰۲ در نمایشگاه تجسم هنر قم در کارنامه هنری خود دارد.

برپایی نمایشگاه نقطه، خط، ... در دانشگاه فرهنگ و هنر قم

برپایی نمایشگاه نقطه، خط، ... در دانشگاه فرهنگ و هنر قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
اسم قحط بود؟
آخرین اخبار