مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد در جای جای استان یزد برگزار شد.

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد، در امام زاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام فرشاد یزدی در این مراسم ۱۴ خرداد را فرصت مغتنم برای تبین افکار و اندیشه‌های ناب حضرت امام (ره) به نسل جوان و دانست و گفت: کسانی که خود را پیرو خط امام می‌دانند ببینند که امروز تکلیف چیست و به آن عمل کنند چرا که عمل به وظیفه و تکلیف نظام را تداوم و خون شهدا را روشن نگه می‌دارد.

وی جامعیت را یکی از ویژگی‌های شخصیتی حضرت امام راحل خواند و گفت: امام با سیره زیبای زندگی خود، حوزه‌های علمیه، شیعیان، محبان اسلام و دنیای استکبار را به حیرت انداخت.

حجت الاسلام فرشاد یزدی تصریح کرد: امام درحالی که به سیاست‌ها و افکار پلید امریکا توجه داشت؛ به مسائل ریز اسلام هم توجه داشت بنابراین باید نسل امروز و آینده را با سیره و روش و شخصیت بی نظیر امام که تداوم نظام و انقلاب به آن بستگی دارد؛ هرچه بیشتر آشنا کرد.
 
مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد در منشاد نیز برگزار شد

در این مراسم که قشر‌های مختلف مردم منشاد حضور داشتند، روحانیون پیرامون شخصیت بزرگ امام راحل ویژگی‌هایی را برشمردندو گفتند: حضرت امام خمینی (ره) یک از علمای بزرگ وبرجسته تشیع واسلام بود اسلام ناب محمدی را که دشمنان کم رنگ کرده بودند دوباره زنده کرد وبا پشتیبانی مردم ایران این انقلاب به پیروزی رسید. 
 
مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام راحل و شهدای قیام ۱۵ خرداد در بنادک سادات وشاهدیه نیز برگزار شد. 
مداحی و سینه زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. 
 
 مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وگرامیداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجدجامع بهاباد برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد در سخنانی ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهادت رئیس جمهور وهمرهان گفت: آیت الله رئیسی انسانی خدمتگزار، مخلص، مجاهد، ساده‌زیست، ولایتمدار و مردمی بود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی کم‌نظیر در تاریخ معاصر است و کار‌های بزرگی انجام داده گفت: یکی از کار‌های امام تربیت انسان‌های برجسته و شهدایی، چون بهشتی، باهنر، مطهری و شهید جمهور آیت‌الله رئیسی بود.

عزاداری و مداحی درغم شهادت امام راحل و شهید جمهور ازدیگربرنامه‌های این مراسم بود.
 
مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وگرامیداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد جامع شرب العین برگزار شد.
سخنران این مراسم حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور بود.

حسن پور در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درمسجد جامع روستای شرب العین با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی ره گفت:ما به یک رئیس جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب احتیاج داریم.

رئیس جمهور آینده باید شبیه‌ترین فرد به شهید جمهور آیت الله رئیسی باشد.

وی با اشاره به موفقیت گروه‌های مقاومت در شکست رژیم صهیونیستی، عملیات وعده صادق را تیر خلاص بر پیکر بی جان این رژیم دانست.

مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) وگرامیداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد امام ترکان مروست برگزار شد.
در این مراسم یکی از روحانیون پیرامون زندگانی امام خمینی (ره) ونقش برجسته وی، در پیرورزی انقلاب سخن گفت.

این روحانی گفت: امام شخصیتی بود که تمام زندگی خود را وقف مردم کرد وامروز می‌بینیم مردم در سی وپنجمین سالگرد ارتحال وی، مردم قدردان زحمات او هستند.

وی خاطرنشان کرد: هرچه از رحلت ان بزرگوار بگذرد، ایران اسلامی خود را بیشتر مدیون معمار کبیر انقلاب می‌داند وبه وجود رهبری فرزانه (رهبر معظم انقلاب) که ادامه دهنده راه ان عزیز است، افتخار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.