رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ویژه‌برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کرمانشاه را اعلام کرد.

حجت الاسلام مهدی عبدی گفت : مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) از ساعت ۱۶عصر روز ۱۴خرداد در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

عبدی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)، تصریح کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام دکتر هادی صادقی معاون توسعه و شورا‌های حل اختلاف قوه قضائیه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین بعد از نماز مغرب و عشای روز ۱۵ خرداد مراسم دیگری به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد در مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه برگزار خواهد شد که از استاندار کرمانشاه برای سخنرانی در این مراسم دعوت شده است.

عبدی ادامه داد: ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تمامی شهرستانها، بخش‌ها و دهستان‌ها و برخی روستا‌ها برگزار خواهد شد. 

وی با بیان اینکه باید ابعاد مختلف شخصیت امام راحل را تبیین کنیم، گفت: باید نسل جدید را با اهداف و آرمان امام (ره) در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

عبدی تأکید کرد: اگر امروز ایران در منطقه و دنیا مطرح است به واسطه اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) که بر گرفته از مکتب اسلام است، بوده و این موضوع باید برای نسل جوان تبیین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.