اتمام موفقیت آمیز اورهال شرکت حریر خوزستان

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان از انجام موفقیت آمیز اورهال کارخانه با هدف بالابردن کیفیت و کمیت محصول تیشو خبرداد.

 ارسلان غمگین مدیرعامل شرکت حریر خوزستان گفت: قرارگاه عملیاتی مهندسی احیاء و راه‌اندازی شهید جمهور شرکت حریر خوزستان با هدف اورهال کارخانه بویژه پالیش با تکیه بر دانش بومی پس از پنج روز تلاش با موفقیت به پایان رسید.

غمگین به نشست‌های تخصصی جهت انجام اورهال اشاره کرد و افزود: اورهال کارخانه با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب بین واحدهای مکانیک، تاسیسات، تولید، ایمنی، برق و پشتیبانی با تکیه بر دانش بومی انجام شده است.

وی تصریح کرد: قرارگاه عملیاتی احیاء و راه‌اندازی شهید جمهور شرکت حریر خوزستان با هدف اورهال کارخانه بویژه پالیش با تکیه بر دانش بومی پس از پنج روز تلاش جهادی مدیران و کارکنان شرکت با موفقیت به پایان رسید.

مدیر عامل شرکت حریر خوزستان افزود: تلاش و مهارت مهندسین فنی شرکت حریر خوزستان نسبت به اورهال کارخانه،  نشان دهنده ما می توانیم فرزندان ایران است. 

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان در پایان از تلاش‌ها و همکاری تمامی واحدهای فنی تعمیرات، ایمنی، تولید، برق،تاسیسات، پساب، مکانیک، انبارها، حراست، خدمات، رفاهی و پشتیبانی، اداری و مالی و سایر واحدهایی که در تحقق این مهم ایفای نقش کردند قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.