حل مشکل صنایع در دستور کار مسئولان باشد

رییس کل دادگستری قزوین گفت: این استان یکی از مناطق صنعتی پیشرو در کشور است و مسئولان و متولیان امور باید رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری قزوین در جریان بازدید از ۲۲ واحد صنعتی در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان گفت: حمایت از تولید همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و شعار سال‌های اخیر نیز با تولید و صنعت عجین شده که باید برای تحقق منویات رهبری در این زمینه تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته با حضور میدانی در مراکز صنعتی استان قزوین تلاش می‌شود تا از منظر قضایی باری از دوش صنعت و صنعتگران برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا بیان کرد: راه اندازی دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری استان با این هدف صورت گرفته که مشکلات حقوقی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان را با دعوت از مسئولان و مدیران صنعتی بررسی کنیم.

این مسئول ادامه داد: بعد از شناسایی مشکلات واحدها، با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت میدانی به واحد‌های تولیدی و صنعتی رفته و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار می‌گیریم.

رییس کل دادگستری قزوین عنوان کرد: مجموعه قضایی استان مصمم است تا با همراهی مسئولان ارشد به خصوص دستگاه‌های متولی برای تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی استان اقدام کند.

رییس کل دادگستری قزوین عصر امروز به همراه سعید اقبالی بازرس کل استان، محسن رستمی مدیر کل صمت، رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، تعدادی از واحد‌های فعال در زمینه طراحی و تولید خطوط نورد گرم و سرد، میلگرد، مفتول و شمش بازدید کرد.

در این بازدید مشکل طرح توسعه و تخصیص زمین مناسب و مشکلات بانکی واحد‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.