اجرای نهضت خدمت رسانی در محلات و سفر به روستاها در هندیجان

فرماندار هندیجان گفت: نهضت خدمت رسانی در محلات و سفر به روستاهای شهرستان بمنظور پیگیری مطالبات مردمی آغاز شده و با جدیت در مسیر حل آنها اقدام خواهیم کرد .

حسین بحرکانی فرماندار هندیجان گفت: در برهه حساسی رئیس‌جمهور را از دست دادیم، دشمنان برای بعد از شهادت این مرد بزرگ برنامه ریزی کرده بودند و با توجه به اتفاقات داخل مملکت و پایان مجلس و شهادت رئیس قوه مجریه معاندان نظام آماده برای رسیدن به اهداف خود بودند ولی حضور خودجوش و میلیونی مردم در شهرهای مختلف و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری ( مدظله) کلیه محاسباتشان را بهم زد و آنان را مایوس و ناامید ساخت .

او با تاکید بر اینکه در طول انقلاب اسلامی و در کوران حوادث مختلف، وحدت و همدلی کشور حفظ شده است، گفت: از دامن زدن به هرگونه شایعه و اختلاف افکنی و دلسرد کردن مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی خودداری و اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم.

او ضمن تاکید لازم بر برنامه ریزی برای تدارک و فراهم کردن مقدمات انتخابات ریاست جمهوری گفت: تجربه برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال ۱۴۰۲ می‌تواند در زمینه برگزاری هر چه بهتر این انتخابات موثر باشد.

فرماندار هندیجان در پایان به اهمیت برگزاری این انتخابات تاکید کرد و افزود: باید کلیه مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مشارکت حداکثری در تراز انقلاب با هدف تشکیل دولتی قوی و مردمی بکار گیرند .

در پی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی در حادثه سقوط بالگرد، با استناد به قانون اساسی مسئولیت قوه مجریه بر عهده دکتر مخبر معاون اول قرار گرفته و سران قوا لازم است ظرف مدت ۵۰ روز نسبت به برگزاری انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری اقدام کنند و این جلسه در شهرستان هندیجان در راستای اهداف و برنامه های اعلام شده ستاد انتخابات کشور تشکیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.