برگزاری نشست روابط عمومی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در ارس

به‌مناسبت هفته ارتباطات، نشست ۲ روزه مدیران روابط عمومی و امور بین‌الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به‌میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار شد.

در اولین روز این نشست رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، تصویرسازی صحیح را یکی از ماموریت‌های اصلی روابط عمومی‌ها خواند و تصریح کرد: مدیریت جامعه ذی‌نفعان امری مهم است و نه‌تن‌ها باید فعالین اقتصادی و مخاطبان جامعه محلی و ملی، منطقه ما را کامل و صحیح بشناسند، بلکه باید پرسنل درون سازمان نیز از اهداف آگاه باشند. 

مجید قنبرزاده، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس نیز عنوان کرد: محتوای تولیدی روابط عمومی‌ها باید متناسب با سلیقه‌ی جامعه امروزی باشد، گاهی وقت‌ها یک عکس، اینفوگرافی و موشن‌گرافی یک دقیقه‌ای تاثیرگذارتر از چندین صفحه بروشور و خبر مکتوب است. با اقدامات موردی ظرفیت مناطق آزاد معرفی نمی‌شود، معرفی ظرفیت‌ها و موفقیت‌های نظام در مناطق آزاد باید مستمر باشد تا افکارسازی مورد هدف صورت گیرد.

در این نشست کارگاه‌های تخصصی "سواد رسانه‌ای" با تدریس محمد رستم‌پور، مدیرکل پژوهش ایرنا، "روابط عمومی و سوژه‌یابی" با تدریس مهدی عرفاتی دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای کشور، "رسانه بین‌المللی" با تدریس مرتضی غرقی مدیر دفتر اسبق صداوسیما در نیویورک و "ژورنالیسم حرفه‌ای" با تدریس زهرا چخماقی برگزار شد و حضار در محور‌های پیام رسانه‌ای، تولید محتوای نوین، تجربیات روایت‌گری، بین‌المللی‌سازی مناطق آزاد و... به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.