دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تعقیب و گریز نفس‌گیر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در تعقیب و گریز نفس‌گیر خبر داد.

 سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در منطقه پونک در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پراید سفید رنگ تک سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است؛ همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

وی افزود: راننده پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین در اتوبان ستاری متواری شد که در مسیر به خودرو‌های عبوری شهروندان خسارت ایجاد کرد؛ کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری در غرب تهران با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر هوایی خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهم که در زمینه سرقت سابقه دارد قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای را از جمله سرقت خودروی دیگری را تهران داشته که با درایت بموقع پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار