بهرامی گفت: جایگاه سربازی مقامی بزرگ و ارزشمند است و همواره باید به تکریم مقام سرباز بپردازیم و یکی از بهترین تکریم های عملی نسبت به آنان ، همین موضوع مهارت آموزی و افزایش قابلیت اشتغال زائی سربازان پس از پایان خدمت است.

به گزارش روابط عمومی پلیس، سرتیپ دوم پاسدار "محمد بهرامی" در جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه انتظامی کشور که مسئولیت آن به معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس انتظامی محول گردیده است با بیان اینکه سربازان با تلاش و پشتکار، آینده مطلوب کشور را تضمین می‌کنند، اظهار داشت: کارکنان وظیفه باید بتوانند از دوران سربازی به بهترین نحو ممکن بهره برداری کرده و خود را برای ورود به جامعه و پذیرش مسئولیت های مهم آماده کنند.
این مقام مسئول با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر پربارسازی دوران خدمت مقدس سربازی گفت: مهارت آموزی سربازان وظیفه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تدابیر و فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت ماهر شدن جوانان سرباز در طول خدمت گفت: قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه در حال اجرای دوره‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه است تا از این طریق ضمن موثرتر کردن خدمت جوانان در طول دوران سربازی، زمینه اشتغال بعد از خدمت سربازی جوانان عزیز را به صورت پایدار فراهم کند.

بهرامی با بیان اینکه مهارت آموزی و اشتغال جوانان یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها و آحاد جامعه است، گفت: مهارت آموزی کارکنان وظیفه یکی از نهضت های مهم در نیروهای مسلح است که این امر به ‌صورت ویژه در انتظامی کشور فراگیر شده است و اجرای این نهضت، مطمئناً به اشتغال پذیری جوانان کمک شایانی می کند.

این مقام انتظامی به تحول جدی و اساسی در نگاه به مقوله سربازی اشاره و بیان داشت: دوران سربازی می تواند یکی از پله های ترقی و پیشرفت جوانان ایرانی محسوب شود؛ چراکه امروز در بحث سربازی یک نگاه جدید و تحول آفرین ایجاد شده است تا تاثیرگذاری این قشر جوان چه در دوران خدمت چه بعد از آن بیشتر شود.
وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ترویج فرهنگ مهارت آموزی در طول خدمت و اشتغال جوانان سرباز بعد از پایان خدمت است، افزود: جایگاه سربازی مقامی بزرگ و ارزشمند است و همواره باید به تکریم مقام سرباز بپردازیم؛ چراکه شهدای گرانقدری در این لباس مقدس برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و یکی از بهترین تکریم های عملی نسبت به آنان ، همین موضوع مهارت آموزی و افزایش قابلیت اشتغال زائی سربازان پس از پایان خدمت است.

سردار بهرامی تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح را فرصتی مناسب برای پربار کردن هرچه بیشتر دوران خدمت مقدس سربازی برشمرد و افزود: فراگیری آموزش‌های مهارتی در کنار سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی می‌تواند علاوه بر تربیت جوانان برای ورود به جامعه، زمینه‌ساز حضور این افراد در بازار کار و در نتیجه تشکیل خانواده و ایجاد جامعه‌ای سالم و پرنشاط شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه تصریح کرد: با جدیت به دنبال فرهنگ سازی و ترویج حداکثری در جهت نهادینه سازی امر مهم مهارت آموزی کارکنان وظیفه در انتظامی کشور هستیم و می خواهیم آحاد جامعه به ویژه جوانانی که در سن خدمت مقدس سربازی هستند با این مزایا و برنامه های مفید بیشتر آشنا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار