معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار پیگیری جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک و شهادت مستشاران نظامی ایران شد.

کاظم غریب‌آبادی، دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور، خواستار پیگیری جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک کشورمان و شهادت مستشاران نظامی شد.

در بخشی از نامه غریب‌آبادی به دادستان کل کشور آمده است: با عنایت به اینکه اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک و به شهادت رساندن مستشاران نظامی کشورمان در دمشق، نقض آشکار قوانین حقوق بین‌الملل است و جرایم ارتکاب یافته از سوی مباشران، شرکا و معاونین این جنایت اقدام علیه امنیت، منافع و مصالح ملی تلقی می‌شود، با توجه به ماده ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲، لطفا دستور فرمایید پیگیری و نظارت لازم به منظور تعقیب کیفری و طرح دعوای حقوقی از طریق مراجع ذی‌صلاح داخلی، خارجی و یا بین‌المللی به عمل آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
معاون امور اقتصادی قوه قضاییه کشور نامه برای بی عرضه گی مقامات کشور برای عدم کنترل گرانی اجناس و فروپاشی اقتصاد وبالا رفتن قیمت دلار صادر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
از اسراییل به دادسرای خودمون شکایت کرده :) باشه اونا هم الان حکم جلبشو صادر میکنن تا بیاد تو دادگاه ایران جوابگو باشه بعد بره زندان :))
چقدر شماها با نمکین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
انتقام سخت سیلی زدن اسرائیل همین بود.!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
نتانیاهو را بگیرید در اوین زندانی کنید !!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۲:۴۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
خداوکیلی ، آدم تعجب میکنه از این سخنان بی فایده و تکراری

جناب غریب ابادی ،، این قوم وحشی و مغرور ، چیزی جز زبان زور چو اسلحه نمی فهمد ، کار از این حرفا گذشته ،، فقط باید با خاک یکسان شوند،، همین و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
مسی علینژاد هم با تحت تعقیب قرارگیرد!
لازمه پرونده قضایی برای این عفریته شیطان صفت تشکیل و پیگیری شود !!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
Mohieddin
۱۱:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۳
ای کاش برخی از مسئولین چون آقای دکتر قریب آبادی فعال و مصمم به عمل جهادی و انقلابی در حوزه کاری خود بودند . تقوی لازم کار دولت مردان است .
آخرین اخبار