رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روان گردان در تهران، مامورین عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومین تحت تعقیب بوده و متواری است با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌نماید.

این مقام انتظامی ادامه داد: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه سوژه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت و با رصد لحظه به لحظه‌ی فعالیت‌های متهم در نهایت شمارش معکوس برای دستگیری این متهم خطرناک آغاز شد.

سرهنگ باباپور در ادامه بیان داشت:پس از هماهنگی با مقام قضائی، ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی بعمل آمده ۳۰ کیلوگرم شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان از موفقیت کامل این عملیات خبر داد و با بیان اینکه دستگیری مجرمان با گذشت زمان متوقف نخواهد شد و پلیس در برخورد با هنجار شکنان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، خاطرنشان کرد:امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار