در پی انتشار اظهارات ضداسرائیلی اردوغان، معاون سفیر این کشور در اراضی اشغالی به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی فرا خوانده شد.

یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز جمعه معاون سفیر ترکیه را در پی اظهارات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در حمله به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل احضار کرد. 

به گزارش رسانه‌های اسرائیلی، اردوغان در سخنرانی روز پنجشنبه در یک گردهمایی تهدید کرد که «نتانیاهو را نزد خدا می‌فرستد تا او را بدبخت کند و او را نفرین کند».

پس از فراخوانی ساکیر اوزکان تورونلار، سفیر ترکیه در اراضی اشغالی از آغاز درگیری اسرائیل و حماس در اکتبر ۲۰۲۳، ترکیه در حال حاضر سفیری در تل آویو ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۰۸:۵۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
از ابتدای جنگ تا کنون ترکیه در اسرائیل سفیر ندارد ولی کامیونهای ترانزیتی آذوقه و غذا و آب معدنی از ترکیه به وفور وارد سرزمینهای اشغالی میشوند و نمیگذارند کمبود مواد غذایی و دارو برای صهیونیستها پیش بیاید و همچنین سوخت هواپیماهای جنگی اسرائیل را هم همین اردوغان تامین میکند ! خودشان رافرض کرده اند ...
Iran (Islamic Republic of)
قریشی
۰۸:۴۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
ننگ بر کشوری با ملت اکثریت مسلمان که در اسرائیل سفارت دارد و در خاک خودس برای اسرائیل سفارتخانه ایجاد کرده . لعنت خدا بر این چنین سران حکومتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
جنگ زرگری است بین دو منافق
بی بی یابو .خب میفهمد .که اردوغان میتوانست جلوی نسل کشی و جنایت جنگی صهیونیست را بگیرد با قطع صادارات به انها
ولی اینکار را نکرد .فقط مثل سگ گله .پارس میکند و بس
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۰:۰۰ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
زیاد به دل نگیر عزیزم اردوغان حالش در خودش نبوده فردا از خجالت تان در می اید
آخرین اخبار