توزیع ۴۱۴ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز ۴۱۴ بسته معیشتی اهدایی خیرین در قالب پویش هلال رحمت میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

 سیدمحمدمهدی سجادی اظهار کرد: با هدف حمایت از امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر و ساکنان مناطق محروم روستایی و محلات کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین شهری در استان، توزیع ۴۱۴ بسته معیشتی اهدایی خیرین میان خانواده‌های مدنظر شناسایی شده انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان افزود: این بسته‌ها در قالب پویش هلال رحمت و به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام نوروز در راستای رزمایش مواسات و همدلی شهرستان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه ۴ سفره افطاری نیز جهت روزه داران خانواده‌های کم برخوردار در نظر گرفته شد گفت:ارزش ریالی این خدمات بیش از ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سجادی با اشاره به اعتماد مردمی‌به هلال احمر خاطر نشان کرد: جمع آوری و توزیع بسته‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود را به هر میزان دلخواه به شماره کارت ۶۲۱۹ - ۸۳۶۶ - ۹۵۷۰ - ۶۳۶۷ و یا از طریق کد دستوری#۳ * ۱۱۲* اهدا کنند و بخشی از نیات خیر خود را از مسیر هلال احمر به مقصد برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار