معاون استاندار: روایتگری صحیح بر اساس واقعیت‌ها از سیستان و بلوچستان انجام شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید روایتگری صحیح بر اساس واقعیت‌ها از استان افزایش پیدا کند و نکات مثبت و ظرفیت‌های این نقطه از ایران اسلامی را به افراد معرفی کنیم.

  رضا شریفی  در نشست هم اندیشی رابطان مردمی ادارات، نخبگان دانشجویی و دانش آموزی سیستان و بلوچستان اظهارکرد: باید تلاش کنیم استان را به سمت توسعه ماندگار پیش ببریم که این توسعه الزاماتی دارد و نتیجه کار تیمی و دسته جمعی است.
وی افزود: نباید در اتفاقات گذشته گم شد بلکه باید گذشته، چراغ راهی برای پیشرفت در آینده در سیستان و بلوچستان باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان داریم که این ظرفیت‌ها باید با انسجام نخبگانی و هم افزایی به فعلیت برسد.

وی تاکید کرد: با پشتیبانی نخبگان باید سهم سیستان و بلوچستان در حکمرانی افزایش پیدا کند.

شریفی خاطرنشان کرد: باید روایتگری صحیح بر اساس واقعیت‌ها از سیستان و بلوچستان افزایش پیدا کند و نکات مثبت و ظرفیت‌های این استان را به افراد معرفی کرد.

وی ادامه داد: یکی از عواملی که موجب شد مصوبات دهه ۸۰ در سیستان و بلوچستان اجرا نشود تنبلی پاره‌ای از مسوولان بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با مردم این استان به آن اشاره کردند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: ما هیچ گزینه دیگری جز توسعه و استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی استان نداریم بنابراین باید به یک فهم و مطالبه مشترک برسیم.

وی ادامه داد: در اقدامات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان با هوشیاری و بصیرت مردم استان تمرکز اجتماعی حفظ شد که این یکی از تفاوت‌های اصلی با حوادث دهه ۸۰ است.

شریفی بیان کرد: پروژه‌هایی که در سطح استان سیستان و بلوچستان در حال اجراست باید منجر به امید به آینده و رضایت مردم شود.

برچسب ها: استانداری ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار