اتمام حجت با مدیران و متولیان طرح نهضت ملی مسکن در سراوان

سرپرست فرمانداری سراوان گفت: به‌مدت یک‌ماه به ادارات متولی فرصت داده می‌شود برنامهٔ طرح نهضت ملی مسکن که یکی از مهمترین سیاست‌های دولت سیزدهم و آبروی نظام است باقدرت و پیوسته انجام و گزارش عملکردشان را به فرمانداری اعلام نمایند.

 مجتبی شجاعی در جلسه شورای مسکن شهرستان بیان کرد: تأمین مسکن یکی از برنامه‌های کلیدی دولت و جزو مطالبات به‌حق مردم خصوصا جوانان است.
 
وی با اشاره به اینکه ما در سال آخر برنامه چهارساله تولید مسکن هستیم، تأکید کرد: دراین حیطه ازامروز به‌مدت یک‌ماه به ادارات متولی فرصت داده می‌شود برنامهٔ طرح نهضت ملی مسکن که یکی از مهمترین سیاست‌های دولت سیزدهم وآبروی نظام است باقدرت وپیوسته انجام وگزارش عملکردشان را به فرمانداری اعلام نمایند.
 
سرپرست فرمانداری سراوان با برگزاری جلسات به‌صورت هفتگی همراه با تعامل و روحیه‌آفرینی و ایجاد بارقه امید دربین شهروندان زیرنظر معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تأکید کرد.
 
 شجاعی با بیان اینکه پروژهٔ طرح نهضت ملی مسکن بزرگ‌ترین ابرپروژه عمرانی، زیرساختی در دولت سیزدهم و پیشران در جهش تولید با مشارکت مردم و مطالبه به حق مردم است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی متولی موظفند به وظایف وتعهدات خود در این زمینه باسرعت وشتاب تمام عمل کنند.
 
وی بااشاره به‌این‌که هیچ‌گونه تعلل و عذری در طرح احداث ملی مسکن پذیرفته نیست، افزود: دولت در انجام وظایف خود در قبال مردم تعهد دارد و نباید با تصمیمات و برنامه‌های ناموفق نارضایتی و ناامیدی را در بین مردم ایجاد کرد.
 
 سرپرست فرمانداری سراوان خاطرنشان کرد: بخش‌های مهمی از طرح ملی مسکن سراوان انجام شده است و باید تکمیل این پروژه با قید فوریت در دستور کار مدیران قرار گیرد.
 
شجاعی تصریح کرد: امیدواریم موانع ساخت با رایزنی‌ها و هماهنگی‌های بین‌دستگاهی برطرف و عقب‌ماندگی هایی که در این بخش وجود دارد نیز جبران شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار