به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اجرای طرح سلامت نوروزی برای ارائه خدمات به مسافران تا ۲۵ فروردین سال آینده تداوم خواهد داشت.

دکتر فرزام بیدارپور اظهار کرد: برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در سرتاسر استان، طرح سلامت نوروزی با توجه به همزمانی با ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در این برنامه همه مراکز تهیه، طبخ، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی نظیر اماکن اقامتی، بوم گردی، مراکز اسکان، مساجد و زیارتگاه ها، شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی، اماکن بین راهی و خودرو‌های تهیه و عرضه مواد غذایی اقدام لازم نظارت و بازرسی می شود.

وی یادآور شد: اجرای این طرح از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ با تشکیل اکیپ‌های بازرسی و نظارتی و اجرای گشت‌های مشترک با سایر ارگان‌های مرتبط نسبت به تشدید نظارت و بازرسی بهداشت محیطی اقدام و با موارد تخلف برخورد قانونی لازم می شود.

بیدارپور از شهروندان و مسافران درخواست کرد در صورت مشاهده هرنوع تخلف بهداشتی در مراکز و اماکن یاد شده مراتب را به سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۹۰ گزارش دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری شکایت اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.