رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در جهت مجهز شدن بیمارستان‌های خراسان جنوبی به تجهیزات پیشرفته صورت گرفته است.

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در برنامه میدان انقلاب صدا و سیمای استان گفت: در دولت سیزدهم بیمارستان‌های بیشتر شهرستان‌ها به تجهیزات پیشرفته مجهز شدند؛ به طور مثال سه دستگاه ام آر آی به بیمارستان‌های شهرستان فردوس، قاین و طبس اضافه شد که قیمت هر کدام یک میلیون دلار است.

او افزود: همچنین تحویل دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان بشرویه، قاین و دستگاه پیشرفته سی تی اسکن به بیمارستان رازی بیرجند را داشتیم و طی چند روز آینده یک دستگاه سی تی اسپکت که مخصوص خدمات فوق تخصصی قلب و عروق و سرطان است به بیمارستان رازی و یا ایران مهر بیرجند تحویل داده می‌شود.

موسوی میرزایی بیان کرد: همچنین به شهرستان سربیشه و درمیان از دستگاه‌های سی تی اسکن قبلی تحویل می‌دهیم و پیگیریم که برای شهرستان سرایان نیز یک دستگاه سی تی اسکن بگیریم تا چرخه تجهیزات تصویربرداری استان تکمیل شود.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: قول‌هایی گرفته‌ایم که برای نهبندان و مرکز رازی بیرجند در بخش خصوصی دستگاه ام آر آی تحویل بگیریم که این دستگاه‌ها در آینده نزدیک در این بیمارستان‌ها مستقر می‌شود.

او عنوان کرد: همچنین دستگاه رادیولوژی دیجیتال به بیمارستان‌های شهرستان‌های فردوس، طبس، قاین درمیان و بیمارستان ایرانمهر بیرجند تحویل داده ایم و پیگیریم تا یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز برای شهرستان سرایان بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.