روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت که دو مقام سیاسی ارشد حزب لیکود نامه‌های تهدید‌آمیز دریافت کرده‌اند.

شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در حادثه هفتم اکتبر، امنیت پوشالی تل آویو را بر باد داد و همین امر راستگرایان افراطی در سرزمین‌های اشغالی را به خشم آورده است. در این میان، انگشت اصلی اتهام به سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و حزب متبوعش (حزب لیکود) نشانه رفته است. 

به گزارش الجزیره، منابع صهیونیست از جمله روزنامه هاآرتص امروز (سه شنبه) اعلام کردند دو تن از مقامات سیاسی حزب لیکود به نام‌های الی دالال و الیاهو رویو نامه‌های تهدید آمیز ناشناس دریافت کرده اند. 

براساس این گزارش، این نامه‌های ناشناس که با سربرگ سازمان انتقام اسرائیل ارسال شده است، این دو سیاستمدار حزب لیکود را تهدید کرده است که به خاطر آنچه در حملات هفتم اکتبر رخ داده، تقاص پس خواهند داد. 

در این نامه، سازمان انتقام اسرائیل این دو سیاستمدار، سایر اعضای کابینه نتانیاهو، و نیز فرماندهان نظامی را به نادیده گرفتن هشدار‌ها درباره آماده شدن حماس برای انجام این حمله متهم کرده است. 

این نامه از آنجایی باعث ایجاد وحشت در میان سیاستمداران صهیونیست شده است که حاوی اطلاعات شخصی چندین وزیر کابینه نتانیاهو و اعضای خانواده‌های آن‌ها می‌شود. 

صهیونیست‌ها سابقه طولانی در اقدام یکجانبه علیه رهبران سیاسی خود دارند. در مهمترین مورد در این زمینه، یک جوان ۲۵ ساله تندرو صهیونیست در ۴ نوامبر ۱۹۹۵  اسحاق رابین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل آنچه خیانت وی به آرمان اسرائیل بزرگ خوانده شد، ترور کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار